مطالب مرتبط:
رشد 30 میلیارد تومانی و جهش تولید 30 درصدی ایران دارو طی 11 ماه؛ رکورد صادرات داروی شرکت را می زنیم
موانع تولید 5 طرح در استان ایلام برطرف شد
سهم 81 درصدی انرژی های خورشیدی از تولید برق جدید آمریکا در سال 2024
رشد 60 درصدی توسعه زنجیره های تولید طیور در خراسان رضوی
رشد 30 میلیارد تومانی و افزایش 30 درصدی تولید ایران دارو در 11 ماهه; در صادرات داروی این شرکت رکورد زدیم.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-18اقتصادي

پیشرفت 74 و نیم درصدی طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه طرح جهش تولید در دیمزارهای استان 74 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: مبارزه با علف های هرز باریک برگ و پهن برگ گندم و جو در سطح 6 هزار و 90 هکتار از اراضی انجام شده است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه طرح جهش تولید در دیمزارهای استان 74 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: مبارزه با علف های هرز باریک برگ و پهن برگ گندم و جو در سطح 6 هزار و 90 هکتار از اراضی انجام شده است.

سید عماد شاهرخی امروز ظهر در جلسه طرح جهش تولید در دیمزارها که به صورت وبیناری با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و روسای سازمان های سراسر کشور انجام شد، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی طرح جهش تولید در استان 74 و نیم درصد بوده مابقی تعهد هم برای کشت بهاره است.

به گفته وی مبارزه با علف های هرز باریک برگ و پهن برگ گندم و جو در سطح 6 هزار و 90 هکتار از اراضی انجام شده است، همچنین 2 هزار و 505 هکتار کودپاشی سرک انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تغذیه به صورت محلول پاشی هم در سطح 75 هکتار از اراضی طرح جهش تولید در دیمزارها انجام شده است.

شاهرخی با اشاره به جذب ادوات در طرح جهش تولید در دیمزارها هم بیان کرد: در مرحله اول از 93 دستگاه 91 دستگاه با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 950 میلیون تومان جذب شد،


برچسب ها: مبارزه با علف های هرز - جهش تولید - پیشرفت فیزیکی - سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی - علف های هرز - کشاورزی لرستان
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 74 و نیم درصدی طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان

پیشرفت 74 و نیم درصدی طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان