مطالب مرتبط:
مصوبه مهم مجلس درباره حقوق بازنشستگان در سال 1403/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
جزییات افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و نیروهای مسلح در سال آینده
حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 مشخص شد
حق عائله و اولاد کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 تعیین شد
حداقل حقوق بازنشستگان در سال 1403 اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 20:152024-01-27اجتماعي

حجم بالای بازنشستگان علت کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری گفت: برای حجم بالای بازنشستگان سال 1400 به بعد هیچگونه پیش بینی و برنامه ریزی نشده بود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری گفت: برای حجم بالای بازنشستگان سال 1400 به بعد هیچگونه پیش بینی و برنامه ریزی نشده بود.

سید امیر شوشتری در نشست خبری امروز، 7 بهمن ماه، درمورد کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی نه تنها در استان خراسان رضوی، بلکه در کل کشور وجود دارد و منکر آن نیستیم.

وی افزود: با وجود اینکه خروجی دانشگاه فرهنگیان نزدیک دو برابر شده است اما باز هم کمبود نیرو داریم؛ چرا که پیش از این برای حجم بالای بازنشستگان سال های 1400 به بعد، هیچگونه برآورد و پیش بینی نشده بود.

شوشتری با بیان اینکه قسمت عمده کمبود نیروی انسانی را از طریق نیروهای خرید خدمات و نیروهای حق التدریس حل کرده ایم که امیدواریم بتوانیم در ادامه این نیروها را به نیروهای ثابت و پیمانی تبدیل کنیم، ادامه داد: با آزمون استخدامی که در اسفندماه و اردیبهشت ماه برگزار می شود، در کنار جذب نیروی جدید در تابستان، در حال تلاش برای رفع این کمبود هست


برچسب ها: آموزش و پرورش - نیروی انسانی - کمبود نیروی انسانی - آموزش و پرورش خراسان رضوی - خراسان رضوی - بازنشستگان - کمبود نیرو
آخرین اخبار سرویس:

حجم بالای بازنشستگان علت کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی

حجم بالای بازنشستگان علت کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی