مطالب مرتبط:
استرداد 6 متهم جرایم اقتصادی به کشور
استرداد 6 متهم فراری اقتصادی به کشور
استرداد 6 متهم اقتصادی به کشور/ جزییاتی از پرونده مسعود ترکیبی
استرداد 6 متهم اقتصادی به کشور| جزییاتی از پرونده «مسعود ترکیبی»
استرداد 6 متهم فراری به کشور/ دستگیری «مسعود ترکیبی» کلاهبرداری سایبری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 11:552024-01-31حوادث

استرداد 6 متهم جرایم اقتصادی به کشور


رییس پلیس بین الملل فراجا از صدور اعلان قرمز و دستگیری و استرداد 6 متهم جرایم اقتصادی به کشور از طریق فرودگاه مهرآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402 رییس پلیس بین الملل فراجا سردار وحید کریمی در شبکه خبر از استرداد 6 متهم اقتصادی فراری به کشور خبر داد و اظهار داشت: تعداد 6 متهم جرایم اقتصادی با تحت تعقیب قرار گرفتن توسط مرجع قضایی در کشور و پیگیری هایی که پلیس بین الملل فراجا داشت با صدور اعلان قرمز بین الملل تحت تعقیب قرار گرفته و ردیابی شدند.

سردار کریمی تصریح کرد: این متهمان در یکی از کشورها مخفی شده بودند که با شناسایی آنها در کشور مورد نظر هر 6 متهم دستگیر و به کشور مسترد شدند.

رییس پلیس بین الملل فراجا به موارد اتهامی دستگیرشدگان اشاره و بیان داشت: به عنوان مثال یکی از این مجرمان بالغ بر 250 میلیون دلار ارز دریافت کرده بود تا کالاهای اساسی وارد کنند اما متاسفانه اقدام به مصرف شخصی از این مبلغ کرده بود؛ متهم دیگر در ساخت و ساز مسکن فعال بوده و تعداد 18 آپارتمان را به حدود 36 نفر فروخته و پول را جمع آوری کرده و متواری شده است؛ همچنین فرد دیگر در بازار فرش فعال بوده و فرش های نفیس را خریداری کرده و چک های بلامحل صادر کرده و از این طریق کلاهبرداری کرده بود.


برچسب ها: پلیس بین الملل - بین الملل - کشور - اقتصادی - رییس پلیس - متهم - استرداد
آخرین اخبار سرویس:

استرداد 6 متهم جرایم اقتصادی به کشور

استرداد 6 متهم جرایم اقتصادی به کشور