مطالب مرتبط:
پیشرفت 63 درصدی طرح جهاد آبرسانی در لرستان
پیشرفت بیش از 70 درصدی 6 پروژه راه وشهرسازی استان گیلان
پیشرفت 65 درصدی بیش از 1000 واحد مسکونی در منظریه
واردات 6000 خودرو در سال جاری | شماره گذاری 48 ساعته خودروهای وارداتی
افزایش 182 درصدی سهم سود هر سهم ثمسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 13:102024-01-23اقتصادي

پیشرفت 25 درصدی سالن 6000 نفری گرگان


مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ورزشکاران سازماندهی شده گلستان به حدود 68 هزار نفر رسیده است، - افزود: پیش بینی می شود آمار ورزشکاران ساماندهی شده تا پایان سال به 80 هزار نفر افزایش یابد.

قاسمعلی برزمینی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طی دو سال اخیر شاهد افزایش تعداد کسب عناوین مختلف ورزشکاران استان گلستان در عرصه های جهانی، آسیایی، بین المللی و ملی هستیم، اظهار کرد: استان گلستان در بازی های آسیایی و پارا آسیایی هم از لحاظ تعداد ورزشکار و هم کسب مدال های رنگارنگ جزء استان های برتر کشور بوده است.

وی با بیان اینکه استان گلستان با 29 ورزشکار، مربی و داور در این دو رویداد مهم حاضر شد، ادامه داد: ورزشکاران 15 مدال در این دوره کسب کردند که برخی مدال های کسب شده همچون ژیمناستیک و شطرنج برای نخستین بار و با تاریخ سازی همراه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تأکید بر اینکه هر 6 ورزشکار اعزامی از استان به مسابقات پارا آسیایی با مدال به میهن بازگشتند، افزود: گلستان پس از استان های تهران و مازندران در اعزام ورزشکار و کسب مدال رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران رشته های مختلف استان در اردوها و رقابت های مختلف حاضر هستند تا بتوانند ع


برچسب ها: استان گلستان - ورزشکار - ورزشکاران - ورزش - گلستان - استان - ورزش و جوانان
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 25 درصدی سالن 6000 نفری گرگان

پیشرفت 25 درصدی سالن 6000 نفری گرگان