مطالب مرتبط:
تصاویر| افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر
نمایی از برج میلاد در روز برفی اولین روز جشنواره بین المللی فیلم فجر/عکس
16 اثر جشنواره فیلم فجر در همدان اکران می شود
اولین روز از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
ویدیو/ بنگلادشی ها چراغ چهل دومین جشنواره فیلم فجر را روشن کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-02فرهنگي

اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فراهم شدن امکان اکران فیلم های راه یافته به بخش های مختلف چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فراهم شدن امکان اکران فیلم های راه یافته به بخش های مختلف چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کرمان خبر داد.

محسن روحی امروز، 13 بهمن ماه در تشریح این خبر افزود: این اقدام در راستای توسعه و تحقق عدالت فرهنگی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و با هدف آشتی مردم با سینما همزمان با چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، همچون سال های گذشته و به همت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور محقق شده است.

وی برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمان را فرصت مناسبی برای مردم فرهنگ دوست کرمان برای تماشای جدیدترین تولیدات سینمایی کشور دانست و اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شرایط فنی و اقتضائات مختص این هنر و همچنین محدودیت های عرضه فیلم در کشور، در بسیاری موارد آثار تولیدی امکان نمایش در همه استان ها را نمی یابند و برگزاری جشنواره سبب می شود این امکان به صورت یکپارچه در همه نقاط کشور به ویژه کرمان که ظرفیت های سینمایی و انسانی بالایی دارد، به وجود آید.


برچسب ها: جشنواره بین المللی فیلم فجر - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - بین المللی - فیلم فجر - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - جشنواره
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کرمان

اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کرمان