موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - قيمت طلا و سكه - سود سهام عدالت - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بيمارستان ابن سينا - زعفرانيه - باشگاه داماش - باريسيتينيب - امنيت شغلي خبرنگاران - تلفات سيل - فولكلور - منوچهر والي زاده - تنباكوي قاچاق - جام ملت هاي آفريقا - پاشنه آشيل پرسپوليس - معاون اول رييس ومهوري - رييس شبكه دامپزشكي سبزوار - رييس دانشگاه علوم پزشكي

مطالب مرتبط:
درآمد گمرکات خوزستان 37 درصد رشد یافت
صادرات خراسان جنوبی از نظر وزنی 45 درصد رشد داشت
ایران امسال می خواهد اتفاق بزرگی را در آسیا رقم بزند
وزیر فرهنگ به تماشای «ثقه الاسلام» نشست/جشنواره تئاتر فجر امسال بومی شده است
انتشار جدیدترین تصاویر فیلم «صبحانه با زرافه ها»| جدیدترین ساخته سروش صحت در جشنواره فجر امسال اکران خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 13:202024-01-29اقتصادي

درآمد اپراتورها از 5G امسال 32 درصد رشد می کند


مطالعات اخیر نشان می دهد که فناوری های 5G پیشرفته و RedCap در سال جاری میلادی به اپراتورهای تلفن همراه کمک می کند تا در سال 2024 درآمدی معادل 400 میلیارد دلار از خدمات شبکه های نسل پنجم کسب کنند که این افزایش 32 درصدی نسبت به سال گذشته (2023) است.

- مطالعات اخیر نشان می دهد که فناوری های 5G پیشرفته و RedCap در سال جاری میلادی به اپراتورهای تلفن همراه کمک می کند تا در سال 2024 درآمدی معادل 400 میلیارد دلار از خدمات شبکه های نسل پنجم کسب کنند که این افزایش 32 درصدی نسبت به سال گذشته (2023) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جالب است که گزارش موسسه جونیپر ریسرچ، به صراحت از نرخ اشباع سریع این فناوری و ضرورت حرکت اپراتورها به سمت ارائه 5G به کاربران سازمانی در حوزه اینترنت اشیاء گفته شده است.

همچنین 5G-Advanced به عنوان توسعه مرحله تکاملی بعدی 5G توصیف شده است که می تواند فرصت های جدیدی را برای اپراتورها به ارمغان آورد که پشتیبانی 5G را برای برنامه های XR، VR و AR تقویت می کند.

استاندارد نوظهور Redcap هم که به دنبال ارائه نرخ داده بالا، عمر باتری طولانی تر و تأخیر کم برای موارد استفاده خاص در فضای اینترنت اشیاء است، بستری را برای اپراتورها فراهم می کند تا با سایر فناوری های اتصال خارج از اکوسیستم مخابراتی رقابت کنند.


برچسب ها: اپراتورها - اپراتورهای تلفن همراه - 400 میلیارد دلار - تلفن همراه - فناوری - مطالعات - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

درآمد اپراتورها از 5G امسال 32 درصد رشد می کند

درآمد اپراتورها از 5G امسال 32 درصد رشد می کند