مطالب مرتبط:
هلاکت سارق مسلح در بروجرد
سارقان مسلح در بروجرد دستگیر شدند
تشدید نظارت بر رستوران ها در بروجرد
دستگیری 63 سارق منزل، زورگیر و قاپ زن در تهران
سارق حرفه ای در آزادشهر به دام افتاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 11:112024-01-31حوادث

هلاکت سارق مسلح در بروجرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار یحیی الهی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در یکی از محله های شهرستان بروجرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: سارقان به محض رویت پلیس، ضمن تیراندازی به سمت حافظان امنیت، اقدام به فرار می نمایند که پس از تعقیب و گریز توسط مأموران خودرو از ناحیه لاستیک مورد هدف قرار گرفته و متوقف می شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: در ادامه اشرار و سارقان مسلح اقدام به تداومِ تیراندازی به سمت عوامل انتظامی نموده که یک نفر از آنها به هلاکت می رسد.

  وی تصریح کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد پلاک خودرو توقیف شده جعلی بوده و در بازرسی یک قبضه سلاح کمری به همراه 22 عدد فشنگ، 2 دستگاه بی سیم، تعداد 2 کلاه جهت پوشاندن صورت، دستکش و دیلم و سایر اقلام مورد نیاز برای سرقت کشف شده است.

سردار الهی با بیان اینکه شرور و سارقِ مسلحِ به هلاکت رسیده دارای سوابقِ متعددی از جمله سرقتِ مسلحانه، سرقت هایِ متعددِ منزل، سرقت به عنف و حمل و نگهداری مواد مخدر بوده است، گفت: خودرو مورد استفاده سارقان جهت بررسی به مقر انتظامی دلالت داده شد.


برچسب ها: انتظامی - به گزارش خبرگزاری فارس - فرمانده انتظامی استان - تیراندازی - خبرگزاری - فوریت های پلیس 110 - خودرو
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت سارق مسلح در بروجرد

هلاکت سارق مسلح در بروجرد