مطالب مرتبط:
پیش بینی افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
جدول واریزی مستمری کمیته امداد و بهزیستی با افزایش 20 درصدی
مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403 به ازای هر نفر
خبر خوش برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد/ عیدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد کی واریز می شود؟ + مبلغ عیدی دقیقا چقدر است؟
مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403 چقدر می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 10:152024-02-10اقتصادي

پیش بینی افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین خدرویسی معاون حمایت و خدمات سلامت کمیته امداد با بیان در حال حاضر دو میلیون و 349 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 4 میلیون و 970 هزار نفر تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند، - معاون حمایت و خدمات سلامت کمیته امداد گفت: میزان افزایش مستمری ها برای سال آینده 30 درصد پیش بینی و در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است البته این تصمیم نیازمند طی کردن مراحل نهایی در شورای نگهبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین خدرویسی معاون حمایت و خدمات سلامت کمیته امداد با بیان در حال حاضر دو میلیون و 349 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 4 میلیون و 970 هزار نفر تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند، گفت: در حال حاضر برای مددجویان بیش از 120 نوع خدمت به تناسب نیاز آن ها ارائه می شود.

معاون حمایت و خدمات سلامت کمیته امداد به فعالیت سامانه هوشمند امداد اشاره کرد و ادامه داد: همه سامانه هایی که در گذشته فعالیت های امداد در آن انجام می شد، تجمیع شده و سامانه جامع و کامل (امداد هوشمند) به کار گرفته شده است که به این ترتیب بسیاری از خدمات نیاز به حضور مددجویان در دفاتر کمیته امداد و ادارات اجرایی ندارد.


برچسب ها: کمیته امداد - خدمات سلامت - امداد - کمیته - حمایت - خدمات - میلیون
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

پیش بینی افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد