مطالب مرتبط:
بخشش اولیاء دم و رهایی یک قاتل از قصاص نفس در شب مبعث
رهایی یک قاتل از قصاص نفس در فارس در شب مبعث پیامبر اعظم (ص)
بهره مندی 434 زندانی در کردستان از ارفاقات قانونی/ یک محکوم به قصاص از دار مجازات رهایی یافت
یک قاتل پس از 10 سال در شب مبعث در شیراز بخشیده شد
یک قاتل در شیراز پس از 10 سال در شب مبعث بخشیده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 09:152024-02-08سياسي

رهایی یک قاتل از قصاص نفس در شب مبعث


در شب عید بزرگ مبعث پیامبر اعظم (ص) و با حضور رییس کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان و فرمانده انتظامی فارس  و حضور در منزل اولیاء دم مرحوم حسین احمدی کمال آبادی ضمن بخشش قاتل فرزند خود از قصاص قاتل منصرف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رییس کل دادگستری استان فارس امشب، 18 بهمن در حاشیه مراسم بخشش اولیا دم ضمن تقدیر از اقدام کریمانه و انسانی این خانواده با اشاره به اینکه این اقدام انسان دوستانه و در اوج اقتدار باقیات صالحاتی برای آنان خواهد بود، گفت: بی تردید عزت شما در دنیا و آخرت افزون خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه تلاش اعضای شورای حل اختلاف و متنفذین برای اخذ رضایت و سازش در این پرونده 10 سال به طول انجامید، افزود: این زندانی پس از اعلام رضایت با تبدیل قرار از زندان آزاد شد.

رییس شورای قضایی استان فارس افزود: عفو و بخشش نیازمند عزم راسخ و تلاش و پشتکار در جهت غلبه بر خشم است و کسی که بتواند چنین صفت عظیمی را در خود رشد دهد بی تردید از جایگاه والای معنوی برخوردار خواهد بود.

وی بیان کرد: بی تردید کوشش برای بخشش و گذشت احساس رضایت و خوشبختی بیشتری را به انسان می دهد، همان گونه که خداوند متعال در آیه 178 سوره بقره عفو و گذشت به ویژه در حال قدرت بر انتقام و مجازات را می ستاید و بر کسانی که در حال قد


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان فارس - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان فارس - رییس کل دادگستری - استان فارس - دادگستری استان - رییس شورای قضایی استان
آخرین اخبار سرویس:

رهایی یک قاتل از قصاص نفس در شب مبعث

رهایی یک قاتل از قصاص نفس در شب مبعث