مطالب مرتبط:
وعده مهم دولت / سهام عدالتی ها منتظر واریز سود سهام به همراه عیدانه باشند / واریز سود سهام عدالت تا آخر اسفند ماه
سرمایه گذاری 350 میلیارد ریالی دولت در دانشگاه نوشیروانی بابل
تحقق وعده ها و تکمیل پروژه ها،گامی مهم برای امیدآفرینی
وزیر بهداشت: با وجود همه تهدیدات، تحریم ها و مشکلات مردم پای انقلاب ایستادند
سفر سخنگوی دولت به استان فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 07:502024-02-13پزشكي

تحقق وعده دولت پس از یک ماه از سفر وزیر بهداشت به بابل


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از تحقق وعده دولت پس از یک ماه از سفر وزیر بهداشت به این دانشگاه خبر داد و گفت: پیشرفته ترین دستگاه شتاب دهنده خطی با انرژی بالا برای درمان بیماری سرطان با ارزش 130 میلیارد تومان تحویل بیمارستان شهید رجایی بابلسر شد و بزودی نصب و راه اندازی می شود.

- سیدعلی مظفرپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل، اظهار کرد: بیمارستان شهید رجایی بابلسر یکی از مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بعنوان یکی از مهم ترین مراکز درمان بیماران سرطانی استان است.

وی افزود: در این بیمارستان دو دستگاه از حدود 20 سال گذشته وجود داشته که موجب ارائه خدمات زیادی به مردم استان بوده و از سالها قبل، نیاز بر این بوده که ارتقا پیدا کند.

انتقال دستگاه شتاب دهنده خطی با انرژی بالا برای درمان بیماری سرطان به بیمارستان شهید رجایی بابلسر رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: با توجه به سفر وزیر بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی بابل و بازدید از نحوه مطلوب ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان شهید رجایی بابلسر قول تخصیص یک دستگاه پیشرفته تر به دانشگاه علوم پزشکی بابل داده شد.

مظفرپور تصریح کرد: دستگاه مولتی انرژی یکی از مجهزترین و بهترین دستگاه های رادیوتراپی دنیا است ارزشی بالغ بر 130 میلیارد تومان دارد که با هزینه وزارت بهداشت به


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی بابل - بیمارستان شهید رجایی - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - بیمارستان - دانشگاه علوم - بابل
آخرین اخبار سرویس:

تحقق وعده دولت پس از یک ماه از سفر وزیر بهداشت به بابل

تحقق وعده دولت پس از یک ماه از سفر وزیر بهداشت به بابل