مطالب مرتبط:
آرد یارانه ای احتکار شده در زنجان کشف شد
کشف محموله میلیاردی لوازم الکتریکی قاچاق در اصفهان
جانباران و ایثارگران در رشته های ورزشی در منطقه یک به رقابت پرداختند
تضمین اشتغال فارغ التحصیلان بیش از 6 هزار و 500 رشته دانشگاهی
استخدام ASP.NET Developer با بیمه تکمیلی در کیان پرداز اندیشه در زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 08:402024-02-07اقتصادي

کشف 9 میلیاردی آرد و رشته احتکار شده در زنجان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 17 هزار و 280 کیلوگرم آرد و 10 هزار و 650 کیلو گرم رشته احتکار شده به ارزش 9 میلیارد و 500 میلیون ریال در این استان خبر داد.

- حسین بدری، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران مبنی بر احتکار کالاهای اساسی (آرد یارانه ای) در 6 واحد صنفی در زنجان ،مراتب به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان بیان داشت: ماموران بلافاصله پس از هماهنگی های قضایی در معیت ماموران اداره غله استان به 5 واحد نانوایی و یک واحد کارگاهی تولید رشته اعزام و در بازرسی از محل های یاد شده در مجموع مقدار 17 هزار و 280 کیلوگرم آرد یارانه ای احتکار شده و همچنین مقدار 10 هزار و 650 کیلوگرم رشته تولید شده با آرد غیرمجاز را کشف کردند.

 وی افزود: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند که دراین خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

بدری با بیان اینکه پلیس با محتکران کالا برخورد قاطع و قانونی می کند و از شهروندان نیز خواست در صورت اطلاع از هرگونه جرائم صنفی و تولیدی مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 در میان بگذارند.


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - استان زنجان - پلیس امنیت - زنجان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 9 میلیاردی آرد و رشته احتکار شده در زنجان

کشف 9 میلیاردی آرد و رشته احتکار شده در زنجان