مطالب مرتبط:
پلو سبزیجات با مرغ | این یه پلوی متفاوت و خوشمزه س!
تجهیز عربستان به 10 سامانه دفاع موشکی ساخت کره جنوبی
کره جنوبی هنانوف را می خواهد!
شرط هسته ای کره جنوبی برای کمک اقتصادی به کره شمالی
افزایش نرخ بیکاری جوانان در نیمه جنوبی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 22:052024-02-09اجتماعي

پلوی جنوبی 8 دقیقه ای؛ خوشمزه و ساده


این پلو خوشمزه در اصل با ماهی قباد تهیه می شود بدین صورت که ماهی قباد را نمک پاشی کرده و برای 24 ساعت در یخچال قرار می دهند و تا آب از دست بدهد و از آن جایی که شاید ماهی قباد را همه دوست نداشته باشند می توانید این پلو مخلوط را با هر ماهی که دوست دارید مانند ماهی شیر، - حلوا، سنگسر و بهترین و سریع ترین روش از تن ماهی استفاده کنید.

امگشت پلو با تن ماهی را با هر ماهی که دوست دارید مانند ماهی شیر، حلوا، سنگسر و بهترین و سریع ترین روش از تن ماهی استفاده کنید.

امگشت پلو با تن ماهی یکی از پلو های بسیار خوشمزه و ساده است و شما می توانید این غذای خوزستانی را با تن ماهی این بار تهیه کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپارسی دی، این پلو خوشمزه در اصل با ماهی قباد تهیه می شود بدین صورت که ماهی قباد را نمک پاشی کرده و برای 24 ساعت در یخچال قرار می دهند و تا آب از دست بدهد و از آن جایی که شاید ماهی قباد را همه دوست نداشته باشند می توانید این پلو مخلوط را با هر ماهی که دوست دارید مانند ماهی شیر، حلوا، سنگسر و بهترین و سریع ترین روش از تن ماهی استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه امگشت پلو با تن ماهی برنج 2 پیمانه پیاز 1 عدد سیر 2 حبه تن ماهی 1 قوطی شوید و گشنیز خرد شده 1 پیمانه کشمش 1/2 پیمانه نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، آویشن به مقدار لازم مرحله اول: آماده سازی ابتدا باید تن ماهی را


برچسب ها: ماهی - تن ماهی - قباد - خوشمزه - سریع ترین - دوست - نمک پاشی
آخرین اخبار سرویس:

پلوی جنوبی 8 دقیقه ای؛ خوشمزه و ساده

پلوی جنوبی 8 دقیقه ای؛ خوشمزه و ساده