مطالب مرتبط:
بهره برداری از طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه به 6 روستا در استان خراسان رضوی
سه هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در کاشمر خراسان رضوی بهره برداری شد
چندین طرح در نهاوند با حضور استاندار همدان بهره برداری شد
یک هزار و 713 طرح عمرانی و اقتصادی در استان مرکزی بهره برداری شد
بهره برداری از بیش از 47 میلیارد طرح برقی در تایباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 12:002024-02-10سياسي

بهره برداری از طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه به 6 روستا در خراسان رضوی


جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران از بهره برداری از طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه به 6 روستا در خراسان رضوی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار مجیدرضا حسن زاده جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران از بهره برداری از طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه به 6 روستا در خراسان رضوی خبرداد.

سردار حسن زاده در تشریح این خبر، گفت: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم و کمتر برخوردار همزمان با سالروز 45 طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح آبرسانی به 6 روستا در شهرستان کلات استان خراسان رضوی با حضور مسئولان استانی و مردم آن منطقه به بهره برداری رسید که با اجرای این طرح بیش از دوهزار خانوار از آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

وی با اشاره به عملیات های عمرانی انجام شده در اجرای این طرح جهاد آبرسانی، افزود: این طرح با ایجاد بیش از 13 کیلومتر خط انتقال و انجام عملیاتی نظیراحداث حوزه و شیرآلات در مسیر، ساخت سایت مخزن، احداث فشارشکن ، استاندارد سازی انشعابات خانگی و نصب کنتور احداث حوزه انتقال و توزیع حفر چاه عمیق 250 متری با هدف رفع مشکلات در روستاهای دارای تنش آبی شهرستان کلات به بهره برداری رسید.


برچسب ها: نیروی زمینی سپاه - نیروی زمینی - نیروی زمینی سپاه پاسداران - طرح آبرسانی - بهره برداری - خراسان رضوی - آبرسانی
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه به 6 روستا در خراسان رضوی

بهره برداری از طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه به 6 روستا در خراسان رضوی