مطالب مرتبط:
امام جمعه نوشهر: خواص مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند
امام جمعه کرج: برخی ممکن است به خیال خود قهر با صندوق رأی را در پیش بگیرند/ دشمنان با ایجاد شبهه سعی در منصرف کردن مردم از مشارکت در انتخابات دارند/ اگر اشکالی در اداره کشور وجود دارد باید با انتخاب اصلح این مشکل را برطرف کرد
مشارکت مردم در انتخابات راهکار رفع 3 چالش مهم استان سمنان است
مشارکت بالا مردم در انتخابات یک بار دیگر دشمنان را مایوس می کند
دعوت امام جمعه خرم آباد از مردم برای مشارکت در انتخابات و راهپیمایی 22 یهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 06:102024-02-10سياسي

مشارکت بالای مردم در انتخابات امپریالیسم را ناامیدتر خواهد کرد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: به هر میزانی مشارکت مردم بالا باشد، امپریالیسم ناامیدتر خواهد شد.

- علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: انتخابات مجلس به لحاظ بین المللی و ملی از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که انتخابات سبب می شود تا نمایندگان مجلس با پشتوانه مردمی به صورت ریشه ای مشکلات را حل کنند و از منظر جهانی هم مستبدان جهان نمی توانند موضع گیری هایی علیه کشورمان داشته باشند.

وی افزود: همانطور که امام راحل فرمودند مجلس در راس امور است، بنابراین مجلس به پشتوانه مردمی نیاز دارد و هرچه مشارکت مردم پای صندوق های رای بالاتر باشد، نمایندگان با دستی بازتر و پشتوانه ای محکم تر اقدام به قانونگذاری و یا اصلاح قانون می کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: جمهوری اسلامی چهار دهه برگزاری انتخابات ها را با مشارکت و همراهی همه جانبه مردم و با هدف عزت و کرامت ملی و استمرار پیشرفت کشور تجربه کرده است و امسال نیز در 11 اسفندماه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز همینگونه خواهد بود.

حسینی خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان نشان داده اند همواره پرشور در صحنه حضور دارند و امید است تلاش مسوولان نظام د


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - ستاد امر به معروف - امر به معروف - نهی از منکر - استان کردستان - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالای مردم در انتخابات امپریالیسم را ناامیدتر خواهد کرد

مشارکت بالای مردم در انتخابات امپریالیسم را ناامیدتر خواهد کرد