مطالب مرتبط:
ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت
ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت
ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس / رانندگان عجله نکنند
وضعیت راه ها / از مسدودبودن جاده چالوس تا ترافیک سنگین در 7 جاده اصلی
ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 19:502024-02-09حوادث

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت


سرهنگ کهریزی با بیان اینکه مسافران چندین برابر زمان معمول مسافرت را برای عبور از محورهای شرق استان صرف می کنند، گفت: پس زدگی بار ترافیکی در ورودی شرق پایتخت به چندین کیلومتر رسیده و مسافران می بایست صبر و شکیبایی را در هنگام رانندگی در اولیت قرار بدهند.

- فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران-پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن و غیره وجود دارد.

ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و با ایجاد گره ترافیکی شاهد پس زدگی بار ترافیکی در این محور هستیم.

وی گفت: با اتمام تعطیلات چند روزه اخیر هموطنان بدون در نظر گرفتن مدیریت زمان سفر بازگشت خود را آغاز کردند و طی ساعات آینده شاهد ترافیک های بیشتری در شرق استان خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: هم اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران


برچسب ها: شرق استان تهران - بار ترافیکی - ترافیکی - استان تهران - تهران - استان - محور
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت