مطالب مرتبط:
تجدید بیعت استاندار و مدیران اجرایی تهران با آرمان های امام خمینی(ره)
استاندار همدان: دولت حامی تولیدکنندگان است
وعده استاندار زنجان/ در اجرای پروژه ها به محیط زیست آسیب نمی زنیم
نشست خبری استاندار سمنان
تأکید استاندار البرز بر ضرورت امید آفرینی در جامعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 10:102024-01-31سياسي

کنایه های مشاور استاندار به دستگاه هایی که درست انجام وظیفه نمی کنند


در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد مشاور استاندار خطاب به مسوولان و دستگاه هایی که به وظیفه خود به درستی عمل نمی کنند مطالبی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

  در این نشست مشکینی مشاور امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران حاضر در این نشست و همچنین همه مدیران استانی و شهرستانی کنایه هایی زد که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.

وی گفت: در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عوامل مختلفی مکمل یکدیگر هستند نمی توانیم از خصوصیات شهدا بگوییم و شهید طیب را چمران جنوب بنامیم ولی جاده دسترسی برای شهدا نداشته باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از پیگیری های انجام شده برای عملیاتی کردن جاده طریق الطیب که در آستانه بهره برداری آن هستیم گفت: نمی توان از جانبازان و رشادت های آنها بگوییم اما درمان آنها را فراموش کنیم.

مشکینی مشاور استاندار افزود: ما از دانشگاه علوم پزشکی تشکر می کنیم اما آنها باید تمام قد از بحث درمان جامعه بزرگ ایثارگری حمایت کنند اما برخی مراکز درمانی همکاری لازم را ندارند.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - فرهنگ ایثار و شهادت - ایثار و شهادت - استاندار کهگیلویه - استاندار - فرهنگ ایثار - بویراحمد
آخرین اخبار سرویس:

کنایه های مشاور استاندار به دستگاه هایی که درست انجام وظیفه نمی کنند

کنایه های مشاور استاندار به دستگاه هایی که درست انجام وظیفه نمی کنند