مطالب مرتبط:
رفع مشکلات مخابراتی کشور با 3 ماهواره پرتاب شده
ببینید | گزارش عجیب صداوسیما برای عدم پوشش خبر پرتاپ ماهواره در برخی روزنامه ها
ویدیو | گزارش عجیب صداوسیما درمورد عدم پوشش خبر پرتاپ ماهواره در برخی روزنامه ها
بازتاب پرتاب ماهواره ثریا با استفاده از ماهواره بر «قائم100»+ فیلم
خیز ماهواره های ایران برای رسیدن به ارتفاع 36 هزار کیلومتری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 13:452024-01-30سياسي

چمران: پرتاپ ماهواره ها مشکلات مخابراتی ما را حل خواهد کرد


رییس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای اسلامی با اشاره به پرتاپ ماهواره ها در روز گذشته گفت: سه ماهواره مهدا، کیهان 2 و هاتف1 و ماهواره سیمرغ به فضا پرتاپ شد که بسیاری از مشکلات مخابراتی ما را حل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در دویست و دوازدهمین جلسه این شورا با اشاره به پرتاپ ماهواره ها در روز گذشته گفت: در آستانه 44سالگرد انقلاب اسلامی ایران سه ماهواره مهدا، کیهان 2 و هاتف1 و ماهواره سیمرغ به فضا پرتاپ شد که بسیاری از مشکلات مخابراتی ما را حل خواهد کرد.

رییس شورای شهر ضمن تبریک و تهنیت در خصوص نزدیک بودن 12 بهمن و ورود به دهه فجر، در راستای موفقیت های ماهواره ها گفت: ده ماهوار با موفقیت در مدار قرار گرفته و انتظار ادامه یافتن روش علمی و حرکت خوب را خواهیم داشت و به همه کسانی که به این دانش دست یافتند تبریک و تنهنیم عرض می کنم.

چمران با اشاره به شهدای بزرگوار غزه گفت: بمباران وحشیانه و نسل کشی اسراییل در لاهه بین المللی تصویب شد به  اسراییل به عنوان نسل کشی محکوم شد ولی همچنان با بمب باران وحشتناک به کشتار بی رحمانه خود ادامه می دهد و قطعا آمریکا نیز در این نسل کشی شریک است و حتی در این راستا می بینیم که کشورهای دیگر هم مقابل سفارت آمریکا می ایستند و تظاهرات می کنند.


برچسب ها: ماهواره - رییس شورای شهر - رییس شورای اسلامی شهر تهران - مخابراتی - شورای اسلامی - شورای اسلامی شهر تهران - شورا
آخرین اخبار سرویس:

چمران: پرتاپ ماهواره ها مشکلات مخابراتی ما را حل خواهد کرد

چمران: پرتاپ ماهواره ها مشکلات مخابراتی ما را حل خواهد کرد