مطالب مرتبط:
تصاویر لحظه فوت ناگهانی یک ورزشکار در گود زورخانه
لحظه گیر کردن یک ورزشکار زیر وزنه (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:252024-01-21ورزشي

این ورزشکار «خاص» است


پیوند کلیه انجام داده اما اراده ای پولادینی برای ورزش دارد و هرگز خانه نشین نشده است، خیلی قله های معروف با شرایط خاص فتح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، توی همه عکس های می خندند و شاید اگر قرار باشد یکی از مهم ترین ویژگی های او را نام ببری بدون شک همین انرژی بالا و روحیه خوب او است، او علاوه بر اینکه سعی می کند خودش با انرژی و شاداب باشد این احساس را به دیگران نیز منتقل می کند، مدال های رنگارنگش نشان می دهد بیماری هم حریف عزم راسخش نیست.

با او به گفت و گو می نشینیم.

  فارس: خودتان را به طور کامل معرفی کنید و اینکه از کی ورزش حرفه ای را شروع کردید؟ بنده نعمت بابایی پور متولد یکم دی ماه سال 1359 از شهرستان ابهر ناحیه شناط هستم تقریبا از دوران مدرسه ورزش را شروع کردم و رشته کوهنوردی را از سن 18 سالگی و دوچرخه سواری را هم درهمان سن آغاز کردم، در واقع هم دوچرخه سواری و هم کوهنوردی می کردم.

                                                               نعمت بابایی پور  فارس: شما در کدام هیئت فعال هستید و چرا؟ من در هیئت ورزشی بیماران خاص فعالم چون درسال 1390 شرایط جسمی بنده منجر به بیماری مزمن کلیوی و در اردیبهشت‎ماه سال 1392 پیوند کلیه انجام دادم و در دو سال اول پیوند توصیه پزشکی بود که هیچ اقدام ورزشی انجام ندهم تا وضعیت جسمانی من رو به بهب


برچسب ها: دوچرخه سواری - به گزارش خبرگزاری فارس - کوهنوردی - ورزش - خبرگزاری فارس - دوچرخه - شهرستان ابهر
آخرین اخبار سرویس:

این ورزشکار «خاص» است

این ورزشکار «خاص» است