مطالب مرتبط:
معترضان آمریکایی حامی فلسطین فریاد «جو نسل کش» سر دادند
فیلم| حمله راکتی به پایگاه آمریکایی عین الاسد
نمایش و رقابت «جناکات» در یک جشنواره آمریکایی
فریاد «بگذار غزه زنده بماند» در جشنواره آمریکایی
تصاویری متفاوت از سحر دولتشاهی و آقای بازیگر در جشنواره فیلم فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:422024-01-22بين الملل

اعتراضات حامی فلسطین در جشنواره فیلم آمریکایی


حامیان فلسطین در جشنواره فیلم های مستقل آمریکا در جریان برگزاری یک تجمع اعتراضی، نسبت به سیاست های دولت بایدن و سکوت هنرمندان و فیلمسازان به ماجرای نسل کشی در غزه اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حدود 150 تا 200 معترض حامی فلسطین در مقابل خیابان پارک سیتی ایالت یوتای آمریکا تجمع کرده و خیابان اصلی را که تحت تاثیر برگزاری جشنواره 2024 ساندنس شلوغ بود در اعتراض به سیاست های بایدن در مورد جنگ غزه بستند و شعارهایی را در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه سردادند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازلس آنجلس تایم معترضان در چهارمین روز از برگزاری این جشنواره به عنوان جشنواره فیلم های مستقل آمریکایی در حمایت از حقوق مردم فلسطین فریاد می زدند به همدستی رسانه های جریان اصلی آمریکایی و اقدام آنها در پوشش ندادن ماجرای نسل کشی در غزه اعتراض دارند.

معترضان ضمن ابراز این نکته که هیچ مشکلی با برگزاری جشنواره ساندنس ندارند، خطاب به سینما گران و هنرمندان در جشنواره از آنها پرسیدند که چرا ساکت هستند.

اکثر این افراد با در دست داشتن تابلوهایی با مضامین همین حالا آتش بس و بیمارستان ها نباید هدف قرار گیرند و همچنین شعار فلسطین آزاد آزاد به اعتراضات خود در حمایت از مردم فلسطین ادامه داده و اشغال غزه از سوی رژیِم صهیونیستی را جنایتی


برچسب ها: جشنواره - جشنواره فیلم - اعتراض - آمریکا - برگزاری - فلسطین - آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات حامی فلسطین در جشنواره فیلم آمریکایی

اعتراضات حامی فلسطین در جشنواره فیلم آمریکایی