مطالب مرتبط:
جزییات نرخ حق توقف پارک حاشیه ای در سال 1403
افزایش نرخ پارک حاشیه ای و عوارض شهرسازی در سال 1403
هزینه پارک حاشیه ای در تهران برای سال 1403 اعلام شد
تصویب نرخ پارک حاشیه ای در تهران برای سال آینده/ دسته بندی معابر پایتخت به چهار ردیف
تصویب نرخ پارک حاشیه ای برای سال آینده/ دسته بندی معابر پایتخت به 4 ردیف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 18:102024-02-13اقتصادي

جزییات نرخ حق توقف پارک حاشیه ای در سال 1403


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران: نرخ پارک حاشیه ای در معابر مجاز براساس مدت زمان پارک خواهد بود، برای خودروی سواری و وانت به ازای هر 30 دقیقه تا 2 ساعت اول، - سه هزار تومان و برای بعد از دو ساعت به ازای هر 30 دقیقه سه هزار و 900 تومان و همچنین برای کامیونت و مینی بوس 6 هزار و 100 تومان به ازای هر 30 دقیقه تا 2 ساعت اول و هفت هزار و 500 تومان مینی بوس برای بعد از دو ساعت به ازای هر 30 دقیقه پیشنهاد شده است.

امروز در دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، جزییات نرخ حق توقف پارک حاشیه ای در پایتخت برای سال آینده تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید جعفر تشکری هاشمی، رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، امروز (سه شنبه 24 بهمن 1402) در دویست و پانزدهمین جلسه شورا در جریان بررسی تعیین نرخ حق توقف پارک حاشیه ای در شهر تهران و لایحه تعیین بهای خدمات ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در سال 1403 با بیان این که شهرداری تهران لایحه ای را ارائه کرده است که در کمیسیون عمران و حمل ونقل مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: نرخ پارک حاشیه ای در معابر مجاز براساس مدت زمان پارک خواهد بود.


برچسب ها: پارک حاشیه ای - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - شهر تهران - رییس کمیسیون عمران - کمیسیون عمران - رییس کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نرخ حق توقف پارک حاشیه ای در سال 1403

جزییات نرخ حق توقف پارک حاشیه ای در سال 1403