مطالب مرتبط:
افشای مانع جدایی یا اخراج برانکو از عمان
افشای ب ساروج چه بود؟
افشای حرفهای پنهانی پرسپولیس با برانکو
ببینید | افشای منشا و دلیل صدای مهیب صبح امروز در گرمسار روی آنتن تلویزیون
رائفی پور برای افشای رشوه سکه ها پاداش می گیرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 17:402024-01-22سياسي

افشای مخفی کاری دموکرات ها درباره حمله به کنگره


فاکس نیوز گزارش داد کمیته منتخب ششم ژانویه در دور قبلی مجلس نمایندگان آمریکا، در آستانه تحویل مجلس به نامزدهای پیروز در انتخابات میان دوره ای، - بیش از 100 فایل را معدوم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زیرکمیته نظارت مجلس نمایندگان ایالات متحده با رهبری بری لودرمیلک از حزب جمهوری خواه، در حال انجام تحقیقات درباره وقایع ششم ژانویه 2021 است.

این هیأت در حال بررسی اختلال های امنیتی در آن روز و همچنین ارزیابی عملکرد کمیته منتخب مجلس قبلی در تحقیق درباره ششم ژانویه است.

لودرمیلک پیش تر به فاکس نیوز گفت که با حمایت مضاعف رییس مجلس نمایندگان آمریکا و تخصیص بودجه مضاعف به این کمیته، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شده است.

بر اساس قوانین مجلس نمایندگان آمریکا، کمیته قبلی این مجلس با رهبری بنی تامسون نماینده دموکرات آمریکایی باید تمام یافته ها و اسناد خود را به کمیته جدید تحویل می داد که حالا توسط اکثریت جمهوری خواه این مجلس اداره می شود.

منابع آگاه به فاکس نیوز گفتند که تامسون قرار بود چهار ترابایت داده به لودرمیلک تحویل دهد، اما در نهایت حجم اطلاعاتی که به کمیته جدید تحویل داده شد، حدود 2 ترابایت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز، کمیته تحت رهبری لودرمیلک چند متخصص جرم شناسی دیجیتال استخدام کرده و از آنان خواست تا دریابند چه اطلاعاتی مخفی مانده اس


برچسب ها: مجلس نمایندگان آمریکا - مجلس نمایندگان - نمایندگان آمریکا - نمایندگان - کمیته - مجلس - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

افشای مخفی کاری دموکرات ها درباره حمله به کنگره

افشای مخفی کاری دموکرات ها درباره حمله به کنگره