مطالب مرتبط:
لندن: آماده نبرد با روسیه باشید
لندن: آماده نبرد با روسیه باشید
هشدار انگلیس به مردمش/ آماده نبرد با مسکو باشید
آماده واریز سود مرحله دوم سهام عدالت باشید | سود جدید سهام عدالت چقدر است؟
مراقب باشید؛ جاده های البرز بارانی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 10:502024-01-25بين الملل

لندن : آماده نبرد با روسیه باشید


فرمانده نیروهای مسلح انگلستان اولین مقامی نیست که نسبت به وقوع جنگ احتمالی با روسیه به مردم کشورش هشدار داده است بلکه برخی دیگر از مقامات اروپایی نیز پیش تر نسبت به احتمال وقوع جنگ با روسیه هشدار داده بودند.

- پاتریک سندرز فرمانده نظامیان انگلستان ضمن درخواست از مقامات لندن برای آماده کردن مردم درخصوص جنگ احتمالی با روسیه، خطاب به مردم این کشور، گفت: آماده نبرد با مسکو باشید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از پولیتیکو، فرمانده نیروهای مسلح انگلستان اولین مقامی نیست که نسبت به وقوع جنگ احتمالی با روسیه به مردم کشورش هشدار داده است بلکه برخی دیگر از مقامات اروپایی نیز پیش تر نسبت به احتمال وقوع جنگ با روسیه هشدار داده بودند.

  در همین ارتباط بوریس پیستوریوس وزیر دفاع آلمان هم به تازگی پیش بینی کرده بود که احتمال دارد پیمان نظامی آتلانتیک شمالی (ناتو) در پنج تا هشت سال آینده به یک درگیری نظامی تمام عیار با روسیه کشیده شود.

  روزنامه آلمانی بیلد نیز چندی پیش با استناد به یک گزارش محرمانه وزارت دفاع آلمان، اقدام به انتشار مطلبی درباره تدارک برلین برای جنگ با روسیه کرد که گزارش این نشریه تاکنون نه از سوی وزیر دفاع آلمان و نه از سوی هیچ یک از مقامات برلین رد نشده است بلکه پیستوریوس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی زد دی اف با تایید تلوی


برچسب ها: احتمال - روسیه - مقامات اروپایی - انگلستان - نیروهای مسلح - احتمال وقوع - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

لندن : آماده نبرد با روسیه باشید

لندن : آماده نبرد با روسیه باشید