مطالب مرتبط:
تدابیر اورژانس تهران برای راهپیمایی 22 بهمن
تدابیر اورژانس تهران برای راهپیمایی 22 بهمن
بیانیه سپاه در آستانه راهپیمایی 22 بهمن
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در ایلام اعلام شد
دعوت اهل سنت خراسان شمالی برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 14:302024-02-10سياسي

تدابیر حمل و نقل راهپیمایی 22 بهمن در شیراز اعلام شد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان شهر به منظور جابه جایی شرکت کنندگان در راهپیمایی عید پیروزی انقلاب اسلامی در روز یکشنبه، - ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان شهر به منظور جابه جایی شرکت کنندگان در راهپیمایی عید پیروزی انقلاب اسلامی در روز یکشنبه، 22 بهمن ماه خدمات ویژه ای را ارائه می دهد.

هادی شه دوست شیرازی امروز، 21 بهمن با اعلام این خبر گفت: شهرداری شیراز آماده برگزاری چهل و پنجمین سالروز جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ به گونه ای که علاوه بر برقراری محدودیت های ترافیکی، دستگاه های مختلف اعم از حمل و نقل عمومی نیز اقداماتی را در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن انجام خواهند داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اظهار کرد: روز یکشنبه 22 بهمن ماه 1402 متروی شیراز با آمادگی کامل، خدمات ویژه ای را به شهروندان و مسافران ارائه خواهد کرد.

شه دوست شیرازی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه های متروی شیراز در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است.


برچسب ها: معاون حمل و نقل و ترافیک - حمل و نقل - شهرداری شیراز - معاون حمل و نقل - حمل و نقل عمومی - ناوگان حمل و نقل عمومی - پیروزی انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر حمل و نقل راهپیمایی 22 بهمن در شیراز اعلام شد

تدابیر حمل و نقل راهپیمایی 22 بهمن در شیراز اعلام شد