مطالب مرتبط:
دستگاه قضایی در حفاظت از اراضی کشاورزی همراه سازمان امور اراضی هستند
تولید خودرو در کشور از یک میلیون دستگاه گذشت (10 بهمن 1402)
ببینید | توضیحات سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده رائفی پور
فیلم/ توضیحات سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده رائفی پور
تست مقاومت گوشی نوکیا در برابر دستگاه پرس هیدرولیک+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 12:352024-01-31سياسي

کمبود فضای فیزیکی از چالش های مهم دستگاه قضایی در یزد


مجتمع قضایی شهید صدوقی (ره) یزد با حضور رییس کل دادگستری و مقامات قضایی استان در محل ساختمان سابق پلیس راهور رسماً افتتاح شد.

- ایسنا/یزد مجتمع قضایی شهید صدوقی (ره) یزد با حضور رییس کل دادگستری و مقامات قضایی استان در محل ساختمان سابق پلیس راهور رسماً افتتاح شد.

غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در مراسم افتتاح این مجتمع قضایی، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد شهدای انقلاب و به ویژه شهید محراب آیت الله صدوقی که این مجتمع قضایی به نام ایشان مزین شده است را گرامیداشت.

وی از همراهی تولیت موقوفه دولت آباد و پیگیری های دادستان و حمایت های استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تامین بخشی از اعتبارات بازسازی این ساختمان و حمایت سایر دستگاه‎های استان برای راه اندازی این مجتمع قضایی نیز قدردانی کرد.

دهشیری از دستگاه قضایی به عنوان یکی از دستگاه‎های پرتردد ارباب رجوعان یاد کرد و گفت: متاسفانه ترافیک ناشی از مراجعات زیاد مردم به مراکز قضایی در برخی مناطق شهر یزد باعث نارضایتی مردم منطقه شده بود که در همین راستا تلاش شد با راه اندازی این مجتمع کاهش ترافیک در معابر پیرامون مراکز قبلی و افزایش رضایتمندی مردم را رقم بزنیم.


برچسب ها: رییس کل دادگستری - قضایی - استان - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - دادگستری - رییس کل دادگستری استان یزد - مقامات قضایی
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای فیزیکی از چالش های مهم دستگاه قضایی در یزد

کمبود فضای فیزیکی از چالش های مهم دستگاه قضایی در یزد