مطالب مرتبط:
اسرای اسراییلی: سریع تر با حماس توافق کنید! +ویدئو
پیام اسرای صهیونیستی: هرچه سریعتر با حماس توافق کنید + فیلم
پیام اسرای صهیونیستی: هرچه سریعتر با حماس توافق کنید + فیلم
گفتگو شامل آزادی تمامی گروگان های اسراییلی در یک دوره 35 روزه در ازای آزادی زندانیان فلسطینی و انتقال کمک های بشردوستانه است / حماس پیشنهاد تل آویو برای تبعید یحیی سنوار و سایر رهبران و فرماندهان اصلی را رد کرده، اما بحث بر سر احتمال تبعید آن ها ادامه دارد / دو طرف در مورد اکثر بند ها
گفتگوهای بایدن با قطر و مصر برای آزادی اسرا؛ کاخ سفید: برای تسهیل توافق با حماس در تلاشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 10:452024-01-27بين الملل

پیام سربازان اسیر اسراییلی: با حماس توافق کنید


گردان های شهید عزالدین القسام شب گذشته جمعه 26 ژانویه ویدئویی از سه سرباز زن اسیر اسراییلی منتشر کرد که در آن از دولت خود می خواهند جنگ در نوار غزه را متوقف کرده و با حماس وارد توافق شود.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ تمام مدت زیر آتش حملات و بمباران ها زندگی می کنیم؛ از هر جا به جای دیگر در حال فراریم و بارها نزدیک بود ما را بکشید ، این بخشی از پیام اسرای اسراییلی در دست حماس بود.

یک سرباز اسراییلی دیگر در این پیام ارتش اسراییل را به قتل دوستانش متهم کرده و خطاب به اسراییلی ها گفت با خیابان بیایید؛ ما به اندازه کافی تا به اینجا جنگ را باخته ایم .

    این ویدئو در حالی منتشر شده که روند اعتراضات خانواده های اسرای اسراییلی از هفتادمین روز جنگ علیه غزه، شدت بیشتری گرفته و مخالفان ادامه جنگ، چندین بار در میدان کاپلان مرکز تل آویو تجمع کرده و یا در مقابل مقر وزارت جنگ اسراییل دست به تظاهرات زده اند.

با گذشت 113 روز از جنگ بی دستاورد تل آویو در نوار غزه، اعتراضات اسراییلی ها به مقاتبل خانه نخست وزیر بنیامین نتانیاهو رسیده و حالا آن ها با صدایی بلندتر خواستار بازگشت اسرای خود از غزه هستند؛ به ویژه در شرایطی که بمباران و عملیات نظامی زمینی اسراییل منجر به کشته شدن تعدادی از اسرای صهیونیست شده است.


برچسب ها: اسراییل - اسراییلی - سرباز - عزالدین القسام - سرباز اسراییلی - حماس - پیام
آخرین اخبار سرویس:

پیام سربازان اسیر اسراییلی: با حماس توافق کنید

پیام سربازان اسیر اسراییلی: با حماس توافق کنید