مطالب مرتبط:
حضور پرشور مردم در 22 بهمن نقش موثری در اقتدار کشور دارد خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز
سرلشکر باقری: حضور پُر شور مردم در 22 بهمن نقش مؤثری در اقتدار کشور دارد
سرلشکر باقری: حضور پُر شور مردم در 22 بهمن نقش مؤثری در اقتدار کشور دارد
حضور گسترده مردم در انتخابات از ارکان قدرت کشور است
میرتاج الدینی: حضور گسترده مردم در انتخابات در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 14:452024-02-18سياسي

حضور در انتخابات نمایش اقتدار کشور است


رییس تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه حضور در انتخابات باید نمایش قدرت باشد، گفت: چراکه دشمنان تلاش دارند به نظام ضربه بزنند و ما باید با درایت و بصیرت مانع این ضربه شویم و به اقتدار کشور کمک کنیم.

- ایسنا/مازندران رییس تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه حضور در انتخابات باید نمایش قدرت باشد، گفت: چراکه دشمنان تلاش دارند به نظام ضربه بزنند و ما باید با درایت و بصیرت مانع این ضربه شویم و به اقتدار کشور کمک کنیم.

آیت الله صادق آملی لاریجانی امروز در بازدید از کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه، مایه خرسندی است که با تلاش های مستمر امروز بخش قابل توجهی از نیاز ما در زمینه کاغذ در داخل کشور تامین می شود، اظهار کرد: مساله اتکا به تولید داخل یک مسئله عمومی است.

وی افزود: در فضای تحریم که دشمنان با همه ابزار و توان محدودیت های زیادی ایجاد می کنند باید استقلال در تولید داشته باشیم.

آیت الله لاریجانی با اشاره به اینکه به رغم همه محدودیت های موجود در چوب و کاغذ مازندران، تولید در این واحد سلولزی در واقع نوعی جهاد است، یادآور شد: با کمک دستگاه های اجرایی مشکلات ارزی و مواد اولیه این واحد تولیدی باید برطرف شود تا این مجموعه در مسیر توسعه بیشتر قرار گیرد.


برچسب ها: حضور در انتخابات - رییس تشخیص مصلحت نظام - آیت الله صادق آملی لاریجانی - انتخابات - اقتدار - دشمنان - صادق آملی لاریجانی
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات نمایش اقتدار کشور است

حضور در انتخابات نمایش اقتدار کشور است