مطالب مرتبط:
نخستین دوره آموزشی تربیت معلم برای دانشجویان دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
استخدام مدیر تولید در سالیار صنعت پارس در خراسان رضوی
انقلاب بزرگ در صنعت رادیوداروها با تولید «هگزا فلوراید تلوریم»
تورم فصلی تولید در پاییز کاهش یافت/ معدن 8 دهم و صنعت 2.3 درصد
همایش توانمندی های صنعت و تولید شهرستان بروجرد توسط قرارگاه حمایت از تولید و رفع موانع شهرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 07:552024-02-07اقتصادي

لزوم تربیت نیروهای متخصص تولید و صنعت در دانشگاه های علمی کاربردی


معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، گفت: کمبود نیروی تخصصی از مهمترین مشکلات صنعتگران است، باید نیروهای محلی در دانشگاه علمی کاربردی تربیت شوند و آموزش های لازم تخصصی را فرا گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، منوچهر منطقی در حاشیه سفر به مازندران و افتتاح پروژه های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه های مهم در سراسر کشور دارد همچنین با برنامه ریزی لازم سعی داریم در استان های مختلف کشور بازدیدهای صنعتی و تولیدی رقم بزنیم.

وی افزود: مازندران از استان های شاخص است که شهرک های صنعتی بزرگی دارد و در مسیر توسعه بازار برای صاحبان صنایع جلسات مختلفی برای بیان مشکلات و معضلات برگزار شد.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فعالیت گسترده صنعت قطعه ساری در برخی شهرهای مازندران، تصریح کرد: علاوه بر صنعت قطعات سازی، قطعه سازی خودرو، دیگر صنایع شیمیایی، نفت و گاز و بخش های دیگر تلاش خوب و سازنده ای دارند.

منطقی با بیان اینکه اغلب شرکت هایی که در قسمت قطعه سازی فعالیت دارند در زمینه دانش فنی خود خوب کار کردند و ظرفیت خوب دانش بنیان هم ایجاد کردند، یادآور شد: با این وجود می تواند شهرک صنعتی دانش بنیان در مازندران راه اندازی کرد تا از


برچسب ها: وزارت صنعت، معدن و تجارت - پیروزی انقلاب اسلامی - صنعت، معدن و تجارت - صنعت - انقلاب اسلامی - علمی کاربردی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت نیروهای متخصص تولید و صنعت در دانشگاه های علمی کاربردی

لزوم تربیت نیروهای متخصص تولید و صنعت در دانشگاه های علمی کاربردی