مطالب مرتبط:
طرح ساماندهی کارکنان دولت اصلاح شد
مجلس طرح ساماندهی کارکنان دولت را اصلاح کرد
طرح ساماندهی کارکنان دولت به ایستگاه پایانی نزدیک شد/ رفع ایرادات شورای نگهبان
نیروهای شرکتی بخوانند | طرح ساماندهی کارکنان دولت اصلاح شد | انتظار به پایان رسید
طرح ساماندهی کارکنان دولت اصلاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 09:052024-01-29سياسي

توضیحات عسگری درباره قسمتی از طرح ساماندهی کارکنان دولت


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از سال آینده کلیه فعالیت های حجمی دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی باید بدون واسطه و از طریق قرارداد مستقیم با کارکنان انجام شود.

- نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از سال آینده کلیه فعالیت های حجمی دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی باید بدون واسطه و از طریق قرارداد مستقیم با کارکنان انجام شود.

مهدی عسگری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رفع ایرادات طرح تبدیل وضعیت (ساماندهی) کارکنان دستگاه های اجرایی در مجلس، بیان کرد: براساس این مصوبه، کلیه فعالیت های حجمی دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی از ابتدای سال 1403 باید بدون واسطه و از طریق قرارداد مستقیم با کارکنان انجام شود.

️وی در ادامه اظهار کرد: منظور از فعالیت های حجمی؛ فعالیت های مستمری است که در طول یک سال مورد نیاز دستگاه بوده و با استفاده از امکانات و تجهیزات همان دستگاه انجام می شود و درعین حال فاقد پست سازمانی است.

مانند حمل و نقل، تعمیرات، خدمات، فضای سبز.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کارکنان شرکتی درصورتی که بطور غیرمستقیم و تمام وقت تا پایان سال 1401 و نیز سال جاری مشغول به کار بوده اند مشمول این مصوبه خواهند شد.


برچسب ها: دستگاه های اجرایی - کمیسیون صنایع و معادن مجلس - نایب رییس کمیسیون صنایع - کمیسیون صنایع و معادن - کارکنان - مجلس شورای اسلامی - فعالیت
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات عسگری درباره قسمتی از طرح ساماندهی کارکنان دولت

توضیحات عسگری درباره قسمتی از طرح ساماندهی کارکنان دولت