مطالب مرتبط:
افزایش 10 درصدی ابتلا به کرونا وآنفلوآنزادر البرز
فزایش 10 درصدی ابتلا به کرونا وآنفلوآنزادر البرز
چهره این دو مرد را بعد ابتلا به کرونا نخواهید شناخت+ عکس
رکورد شکنی جابه جایی ریلی مسافر با افزایش بهره وری قطارها/رشد 18 درصدی آماده به کاری لکوموتیوها در فصل پاییز
آملی لاریجانی: افزایش 20 درصدی حقوق کارگری در مقابل تورم 45 درصدی چاره ساز نیست؛ کارگران با این حقوق نیمی از مایحتاج خانواده را هم نمی توانند بدهند/ وضع اقتصادی مردم خوب نیست/ تورم بالا برای کشور مهلک است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 08:302024-01-27پزشكي

افزایش 10 درصدی ابتلا به کرونا و آنفلوآنزا در البرز


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از افزایش 10 درصدی ابتلا به کرونا و آنفلوآنزا در این استان نسبت به آذرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر احمد مهدوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: موج ابتلا به کرونا و آنفلوآنزا در ماه های مهر و آبان شدت گرفت اما در آذرماه به کمترین سطح رسید.

وی ادامه داد: از دی ماه امسال تاکنون شاهد افزایش نسبی این بیماری ها هستیم که البته نسبت به ماه های مهر و آبان کمتر است.

مهدوی با بیان اینکه تاکنون سویه جدید کرونا در کشور و استان البرز ثبت نشده است، گفت: برای کنترل کرونا و آنفلوآنزا رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده ازماسک در مکان های پرازدحام و شلوغ، شستن دستگاه ها با صابون و استفاده از مواد ضدعفونی کننده و رعایت فاصله اجتماعی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان استراحت بیماران مبتلا به آنفلوآنزا باید حدود 15 روز باشد، افزود: مصرف مایعات، استراحت در منزل، رعایت فاصله از دیگران و استفاده از ماسک مهمترین توصیه ها به این گونه بیماران است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با توجه به فصل سرما افزایش شیوع بیماری های ویروسی، رعایت الزامات بهداشتی برای کنترل این بیمارها باید در اولویت زندگی مردم باشد.


برچسب ها: آنفلوآنزا - ابتلا به کرونا - کرونا - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا - رعایت پروتکل های بهداشتی - دانشگاه علوم پزشکی استان - استان البرز
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی ابتلا به کرونا و آنفلوآنزا در البرز

افزایش 10 درصدی ابتلا به کرونا و آنفلوآنزا در البرز