مطالب مرتبط:
یک قاتل پس از 10 سال در شب مبعث در شیراز بخشیده شد
برنامه ریزی برای افتتاح 15 کلان پروژه خدمات شهری شیراز در سال 1403
قاتل فرمانده یگان امداد شیراز دستگیر شد
قاتل فرمانده یگان امداد شیراز دستگیر شد
به مناسبت دهه فجر جرائم بیمه شخص ثالث بخشیده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 00:002024-02-07سياسي

یک قاتل پس از 10 سال در شیراز بخشیده شد


رییس کل دادگستری استان فارس در این دیدار ضمن قدردانی از اقدام کریمانه و انسانی این خانواده با اشاره به این که این اقدام انسان دوستانه در اوج اقتدار باقیات صالحاتی برای آنان خواهد بود، - خطاب به خانواده مرحوم گفت: بی تردید عزت شما در دنیا و آخرت افزون خواهد شد.

اولیای دم در اقدامی کریمانه پس از 10 سال از کشته شدن فرزندشان در شب عید سعید مبعث در شیراز از قصاص گذشته و قاتل را بخشیدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در شب عید بزرگ مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور مسئولان قضایی و انتظامی فارس در منزل اولیاء دم مرحوم حسین احمدی کمال آبادی، آنان از قصاص قاتل فرزندشان منصرف شدند.

  رییس کل دادگستری استان فارس در این دیدار ضمن قدردانی از اقدام کریمانه و انسانی این خانواده با اشاره به این که این اقدام انسان دوستانه در اوج اقتدار باقیات صالحاتی برای آنان خواهد بود، خطاب به خانواده مرحوم گفت: بی تردید عزت شما در دنیا و آخرت افزون خواهد شد.

   سید کاظم موسوی با بیان اینکه تلاش اعضای شورای حل اختلاف و متنفذین برای اخذ رضایت و سازش در این پرونده 10 سال به طول انجامید، گفت: این زندانی پس از اعلام رضایت با تبدیل قرار از زندان آزاد شد.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان فارس - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان فارس - رییس کل دادگستری - خانواده - دادگستری استان - اقدام
آخرین اخبار سرویس:

یک قاتل پس از 10 سال در شیراز بخشیده شد

یک قاتل پس از 10 سال در شیراز بخشیده شد