مطالب مرتبط:
آیت الله علم الهدی: دنیا ایران را با انقلاب اسلامی می شناسد
تقدیر از 45 دانش آموزبرگزیده پویش قهرمان کیش در دهه مبارک فجر
دهه فجر را برای جهاد تبیین غنیمت شماریم / اجرای 160 عنوان برنامه توسط جهاددانشگاهی فارس
اجرای 410 برنامه در حوزه ورزش و جوانان در دهه فجر
اگر صندوق رأی نداشتیم، 45 سالگی انقلاب را نمی دیدیم / در اندیشه آیت الله مصباح(ره) جمهوری اسلامی قابل انفکاک از دین نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 11:302024-02-10سياسي

اجرای پویش «تولدت مبارک انقلاب اسلامی ایران» در ایام الله دهه فجر


همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پویش «تولدت مبارک انقلاب اسلامی ایران» و اکران های فرهنگی ویژه و نصب پرچم و المان های یادآور ایام انقلاب در پایتخت اجرایی شد.

- اجرای پویش تولدت مبارک انقلاب اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پویش تولدت مبارک انقلاب اسلامی ایران و اکران های فرهنگی ویژه و نصب پرچم و المان های یادآور ایام انقلاب در پایتخت اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر به همت سازمان زیباسازی پویش فرهنگی تولدت مبارک انقلاب اسلامی ایران در پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی چهل و پنج سال دستاورد و صفاتی که این انقلاب گرانقدر به ملت شریفمان ارزانی داشته است با تصاویری از رهبر کبیر انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی به تصویر کشیده شده است.

بر اساس این گزارش؛ اکران های فرهنگی ویژه این دهه مبارک، آماده سازی و نصب 8 عدد تلویزیون شهری و رادیو حجمی با پخش سرودهای انقلابی و تصاویر شادی مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای 300 المان نوری پرچم ایران، اجرای 16000 تخته پرچم پایه کوتاه، نما پرچم، ابر پرچم و پرچم بزرگراهی در سراسر پایتخت، توزیع و نصب 20000 پرچم بر روی تاکسی ها در ایستگاه های مختلف تاکسیرانی، نصب 300 تابلو اسامی شه


برچسب ها: انقلاب اسلامی ایران - انقلاب اسلامی - انقلاب - اسلامی - ایام الله دهه فجر - مبارک - ایران
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «تولدت مبارک انقلاب اسلامی ایران» در ایام الله دهه فجر

اجرای پویش «تولدت مبارک انقلاب اسلامی ایران» در ایام الله دهه فجر