مطالب مرتبط:
رایزنی حزب اعتدال و توسعه با نمایندگان ادوار و اصلاح طلبان /نوبخت سر لیست می شود؟
تلاش طالبان برای افزایش مبادلات تجاری با آسیای میانه
لیست انتخاباتی کاندیداهای اصلاح طلب و میانه رو به مشارکت کمک می کند
شهرداری میانه مشتری بانک توسعه تعاون شد
طالبان به دنبال نفوذ تجاری در آسیای میانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 23:002024-02-03سياسي

میانه روی، اعتدال نیست انحراف است


دشمن در ادبیاتی که از طریق رسانه های خود و جریانات سیاسی هم سو با خود به فرهنگ سیاسی ما تزریق کرده و می کند، اصرار دارد که میانه روی را «اعتدال » ترجمه کند! و متأسفانه برخی از غفلت زدگان و ساده اندیشان نیز این ترجمه غلط را می پذیرند و حتی برای اثبات آن .

- فارس پلاس؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: 1- یکی از ترفندهای گمراه کننده دشمن که برای پیشگیری از انتخاب نامزدهای شایسته به کار می برد، تحریف دو واژه تند رو و میانه رو است.

دشمنان بیرونی و جریانات غربگرای داخلی اصرار دارند افرادی را که در اعتقادات و باورهای خود به اسلام و انقلاب ثابت قدم هستند تندرو ! معرفی کنند و در مقابل، از کسانی که در تندبادهای مخالف از اصول و مبانی کوتاه می آیند و منافع ملی را نادیده می گیرند، میانه رو ! می نامند.

این عده که متاسفانه بعضاً بر اثر غفلت در میان نیروهای معتقد به اسلام و انقلاب نیز دیده می شوند، به این نکته بدیهی از ترفند موذیانه دشمن توجه ندارند که میانه روی ، نقطه مقابل تند روی نیست.

اگر تندروی را به معنای تاکید و پایداری بر اصول و مبانی بدانیم -که چنین نیز هست- نقطه مقابل آن انحراف است، نه میانه روی .

چرا؟ بخوانید!  2- دشمن در ادبیاتی که از طریق رسانه های خود و جریانات سیاسی همسو با خود به فرهنگ سیاسی ما تزریق کرده و می کند، اصرار دارد که


برچسب ها: میانه - میان - حسین شریعتمداری - دشمن - اعتدال - انقلاب - فرهنگ سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

میانه روی، اعتدال نیست انحراف است

میانه روی، اعتدال نیست انحراف است