مطالب مرتبط:
معجزه قرآن کریم در دوران معاصر با انقلاب اسلامی ایران، تبلور یافت
مردم گله مندی از برخی مسئولان را پای انقلاب اسلامی ایران نمی گذارند
انقلاب اسلامی ایران یک زلزله سیاسی در جهان بود
همایش «بررسی ابعاد حقوقی فقهی انقلاب اسلامی ایران» در قم برگزار شد
پویش «تولدت مبارک انقلاب اسلامی ایران» در پایتخت اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 16:102024-02-07سياسي

پرورش حافظان قرآن به برکت انقلاب اسلامی ایران مایه افتخار است


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی از افتخارات انقلاب اسلامی است، افزود: تربیت حافظان ، قاریان و معلمان قران نشان از رشد قران بعد از پیروزی انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امروز در مجتمع فرهنگی اموزشی امامت برگزار شد.

آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی در این نشست به رسالت خطیر مرزداران اشاره کرد و گفت: مرزداران از برکات انقلاب اسلامی ایران هستند و در عین حالیکه حافظ مرزهای کشور هستند، حافظ فرهنگ کشور نیز می باشند.

وی در تشریح سخنان خود گفت: هریک از پیامبران اولوالعزم در عصر و زمان خود دارای معجزاتی بودند که این معجزات؛ مختص به همان عصر و زمان بود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه معجزات انبیا برای هدایت انسان ها است، افزود: قرآن؛ به عنوان معجزه پیامبر اسلام (ص) تا قیامت برای بشریت زنده، کارساز و حیات بخش است و حقیقتش در قیامت برای همگان مشخص می شود.

وی با بیان اینکه در زمان معاصر ما معجزه قرآن مجید در انقلاب اسلامی ایران تبلور یافته است، در ادامه یادآور شد: امام خمینی(ره) با عمل به آیه 46 سوره سبا (قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَ


برچسب ها: تولیت آستان قدس رضوی - تولیت آستان قدس - آستان قدس رضوی - انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - آستان قدس - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پرورش حافظان قرآن به برکت انقلاب اسلامی ایران مایه افتخار است

پرورش حافظان قرآن به برکت انقلاب اسلامی ایران مایه افتخار است