مطالب مرتبط:
1036 نفر امسال در دلگان شاغل شدند
1036 نفر امسال در دلگان شاغل شدند
وزیر فرهنگ به تماشای «ثقه الاسلام» نشست/جشنواره تئاتر فجر امسال بومی شده است
فرماندار: 138 طرح در دهه فجر امسال در دزفول بهره برداری یا کلنگ زنی می شود
ایران امسال می خواهد اتفاق بزرگی را در آسیا رقم بزند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 13:252024-01-29اقتصادي

1036 نفر امسال در دلگان شاغل شدند


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلگان گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، امسال یک هزار و 36 نفر در این شهرستان صاحب شغل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فاطمه صغری بزمانی در جلسه بررسی وضعیت اشتغال در دلگان اظهار کرد: تعهد اشتغال دلگان در سال جاری، 717 نفر است که با تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی، تا امروز فراتر از آن محقق شده است.

وی افزود: طبق گزارش اخذ شده از سامانه رصد اشتغال، اطلاعات یک هزار و 36 نفر بعنوان شاغل جدید ثبت شده که حاکی از پیشرفت 144 درصدی میزان تحقق تعهد اشتغال شهرستان دلگان است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلگان گفت: باتوجه به ظرفیت های خوب کشاورزی از جمله، حنا، چای ترش، خرما و سایر محصولات، کارآفرینی در بخش بسته بندی می تواند نقش بسزایی در رونق اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار شهرستان داشته باشد.

بزمانی اظهار کرد: اجرای طرح گاز رسانی به دلگان و سایر طرح های عمرانی و همچنین حوزه صنایع دستی و گردشگری از پتانسیل های بالقوه این شهرستان است که در صورت بالفعل شدن آنها، اشتغال زایی مطلوبی در منطقه ایجاد می شود.

وی افزود: جویندگان کار و صاحبان کسب و کار در شهرستان دلگان می توانند با نام نویسی در سامانه جستجوی شغل، به بهبود وضعیت اشتغال و تسهیل شرایط برای اتصال نیروی کار با و


برچسب ها: اشتغال - دلگان - رفاه اجتماعی - شهرستان - تعهد اشتغال - به گزارش خبرگزاری فارس - سامانه رصد
آخرین اخبار سرویس:

1036 نفر امسال در دلگان شاغل شدند

1036 نفر امسال در دلگان شاغل شدند