مطالب مرتبط:
پکن از به سرقت رفتن اطلاعات حساس چین در فضای سایبری خبر داد
تحلیل روزنامه اصولگرا از فضای تبلیغاتی علیه قالیباف /به انتخابات، حمله گازانبری کرده اند /اطلاعات خانواده رییس مجلس دست کیست؟
نکونام: این آدم بی سروپا بیخود می کند؛ اصلاً کی هست؟/ تکرار می کنم، قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم/ اطلاعات غلط در سایت می گذارید!
اطلاعات فوق محرمانه سامسونگ فاش شد
نکونام: این آدم بی سروپا بیخود می کند؛ اصلاً کی هست؟/ تکرار می کنم، قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم/ اطلاعات غلط در سایت می گذارید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 12:302024-02-17بين الملل

سرقت اطلاعات حساس چین در فضای سایبری


وزارت امنیت ملی چین اعلام کرد که برخی از سازمان های جاسوسی جهان با نفوذ به فضای سایبری و سیستم های اطلاعاتی بخش های دولتی و شرکت های کلیدی، اطلاعات حساس و مهم این کشور را به سرقت برده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از نشریه گلوبال تایمز، وزارت امنیت ملی چین با انتشار گزارشی در صفحه اطلاع رسانی این وزارت خانه در شبکه اجتماعی وی چت اعلام کرد که برخی از سازمان های جاسوسی با تبدیل فضای سایبری به میدانی مهم برای جاسوسی، به سرقت اطلاعات مهم چین می پردازند.

این سازمان امنیتی با بیان اینکه در سال های اخیر جاسوسان سایبری خارجی به طور مداوم به سیستم های اطلاعاتی موسسات، ادارات و شرکت های کلیدی در چین حمله کرده و منجر به ربودن اطلاعات حساس و مهم این مراکز شده اند، اذعان داشت که سارقان سایبری از سهل انگاری و اقدامات امنیتی ناکافی استفاده می کردند.

وزارت امنیت ملی چین همچنین اظهار داشت: جاسوسان سایبری خارجی سعی می کردند که از روش هایی مانند ایمیل های ویروسی و اسکن شبکه به شرکت های زنجیره تامین نرم افزار حمله کنند یا با هدف قرار دادن پرسنل، عملیات و تعمیر و نگهداری این شرکت ها، به داده ها و اطلاعات مهم دست یابند.

این سازمان امنینی گفت: اخیرا نیز یک شرکت بزرگ دولتی با وجوداقدامات حفاظتی مناسب، اما بارها مورد حمله جاسوسان قرار می گرفت که پس از


برچسب ها: اطلاعات - سایبری - اطلاع - فضای سایبری - امنیت ملی - امنیت - سرقت اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

سرقت اطلاعات حساس چین در فضای سایبری

سرقت اطلاعات حساس چین در فضای سایبری