مطالب مرتبط:
ارتش اوکراین به دلیل کمبود مهمات از شهر «آودیوکا» عقب نشینی کرد
ارتش اوکراین به دلیل کمبود مهمات از شهر «آودیوکا» عقب نشینی کرد
سقوط آخرین سنگر/ واحد ویژه ارتش اوکراین از آودیوکا عقب نشینی کرد
واحد ویژه ارتش اوکراین از آودیوکا عقب نشینی کرد
آماده شدن ناتو برای برگزاری بزرگترین رزمایش جنگ با روسیه/ تصویب بسته بزرگ کمک مالی و نظامی به اوکراین/عقب نشینی ارتش اوکراین از شهر «آودیوکا»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-17بين الملل

پنتاگون: سایه شکست های فراوان بر سر ارتش اوکراین افتاده است


پنتاگون زنگ خطر را درخصوص شکست های نظامی متعدد اوکراین به صدا در آورده و خواستار تصویب میلیاردها دلار کمک برای این کشور از سوی واشنگتن شد.

- پنتاگون زنگ خطر را درخصوص شکست های نظامی متعدد اوکراین به صدا در آورده و خواستار تصویب میلیاردها دلار کمک برای این کشور از سوی واشنگتن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که رسانه ها از عقب نشینی ارتش اوکراین از شهر کوچک آودیوکا در شرق این کشور بعد از ماه ها محاصره توسط روسیه خبر دادند، یک مقام ارشد پنتاگون با استناد به وخامت اوضاع برای کی یف در آودیوکا گفت که دولت اوکراین با فوریت نیازمند میلیاردها دلار کمک بیشتر از سوی آمریکا است.

به نوشته پایگاه راشاتودی ، مجلس سنای آمریکا چند روز پیش بعد از ماه ها مناقشه و بن بست، بسته بودجه درخواستی جو بایدن، رییس جمهور این کشور به ارزش 95 میلیارد دلار را که شامل 61 میلیارد کمک جدید برای ارتش اوکراین می شد، تصویب کرد.

با این وجود این بسته که شامل کمک هایی برای تایوان و رژیم صهیونیستی نیز هست در مجلس نمایندگان آمریکا به رای گذاشته نشده و این مجلس تا 28 فوریه 2024 به تعطیلی رفته است.

یک مقام ارشد پنتاگون که نامش را فاش نساخت، گفت: مطمئنا ما شاهدیم که اوکراین در حال کمبود پیدا کردن در زمینه اقلام حیاتی به ویژه مهمات است.


برچسب ها: اوکراین - میلیارد - پنتاگون - کشور - دلار - مجلس سنای آمریکا - واشنگتن
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: سایه شکست های فراوان بر سر ارتش اوکراین افتاده است

پنتاگون: سایه شکست های فراوان بر سر ارتش اوکراین افتاده است