مطالب مرتبط:
کشف 186 اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل
بیش از یک تن چوب تاغ قاچاق در آران وبیدگل کشف شد
کشف 186 اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل
کشف 467 قلم اشیای تاریخی عصر مفرغ از دو باند قاچاق در گلستان + تصاویر
کشف 186 اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 09:002024-01-29حوادث

کشف لوازم صوتی و تصویری قاچاق در شاهرود


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف لوازم صوتی و تصویری قاچاق توسط مأموران یکی از پاسگاه های انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: مأموران یکی از پاسگاه های انتظامی شهرستان شاهرود حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که در محور مشهد به پایتخت در حرکت بود مشکوک و با انجام اقدامات قانونی نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی با اشاره به بازرسی دقیق پلیس از کامیون، اضافه کرد: مأموران از داخل خودرو انواع لوازم صوتی و تصویری به همراه لوازم جانبی موبایل را کشف کردند.

موقوفه ای با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر 7 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و همراه متهم به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد مبارزه قاطع و بی چون و چرا با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر نخریدن کالای قاچاق موارد مشکوک در این زمینه را با تلفن 110 در میان بگذارند.

پایان پیام/2568/س/


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - لوازم صوتی و تصویری - فرمانده انتظامی - انتظامی - استان سمنان - شهرستان شاهرود - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم صوتی و تصویری قاچاق در شاهرود

کشف لوازم صوتی و تصویری قاچاق در شاهرود