مطالب مرتبط:
جلوگیری از واردات اسباب بازی با ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی
ماشین 2 میلیارد تومانی اسباب بازی + عکس
(تصاویر) ماشین اسباب بازی 2 میلیارد تومانی!
ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!
ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 18:402024-02-15سياسي

جلوگیری از واردات اسباب بازی خارجی


در شورای عالی انقلاب فرهنگی فقط به سندنویسی بسنده نمی کنیم، سندنویسی را تا ساحت عملیات دنبال می کنیم؛ مثلا در حوزه اسباب بازی ورود کردیم چرا که اقدامات برخی دستگاه ها داشت به تولید اسباب بازی ایرانی آسیب می زد، - ما ورود کردیم و حتی اعلام کردیم که از مسئول مربوطه شکایت می کنیم و بلافاصله جلوی واردات گرفته شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به ورود این نهاد فرهنگی به حوزه اسباب بازی، اقداماتی که تاکنون برای سر و سامان دادن به این بخش انجام شده است را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در دیدار با فعالین جبهه مردمی بندرعباس، اظهار کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی فقط به سندنویسی بسنده نمی کنیم، سندنویسی را تا ساحت عملیات دنبال می کنیم؛ مثلا در حوزه اسباب بازی ورود کردیم چرا که اقدامات برخی دستگاه ها داشت به تولید اسباب بازی ایرانی آسیب می زد، ما ورود کردیم و حتی اعلام کردیم که از مسئول مربوطه شکایت می کنیم و بلافاصله جلوی واردات گرفته شد.

او تاکید کرد: قرار است سندی در این زمینه با حضور همه ذی نفعان نوشته شود تا نقشه ی راه واحد در حوزه اسباب بازی داشته باشیم.

وی افزود: مرکز رسانه و روابط عمومی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه اندازی کردیم که مرتب در حال اطلاع رسانی هستند، هیچگا


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - اسباب بازی - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - اسباب بازی ایرانی - شورای عالی - بازی
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از واردات اسباب بازی خارجی

جلوگیری از واردات اسباب بازی خارجی