مطالب مرتبط:
برگزاری ویژه برنامه «جام رسانه امید» در یاسوج
جام رسانه ای امید؛ بازی بُرد بُرد برای رسانه
اصحاب رسانه با امید آفرینی به توسعه کشور کمک کنند
ساعت برگزاری دومین روز نمایشگاه رسانه های ایران تمدید شد
اعلام زمان برگزاری دیدارهای معوقه مرحله یک شانزدهم جام حذفی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 23:052024-02-19سياسي

تشکیل ستاد برگزاری جام رسانه امید در یاسوج


نشست شورای هماهنگی و سیاست گذاری جام رسانه امید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و دبیر اولین دوره این جام و رویداد در استان معرفی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نشست شورای هماهنگی و سیاست گذاری جام رسانه امید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و دبیر اولین دوره این جام و رویداد در استان معرفی شد.

سرگرد عباس رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای هماهنگی جام رسانه ای امید در خصوص جزییات برگزاری این جام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جام و رویداد رسانه امید برای نخستین بار در استان و با همکاری و مشارکت دستگاه ها و ادارات مختلف برگزار خواهد شد.

وی بر ضرورت همراهی و همکاری همه مدیران دستگاه های مختلف اجرایی، روابط عمومی ها و رسانه های استان برای برگزاری پربار این جام در راستای ایجاد نشاط و امیدبخشی بیشتر در سطح جامعه تاکید کرد.

نحوه اجرای جام رسانه امید رضایی اظهارکرد: در این جام، ابتدا تیم های دو تا پنچ نفره ی رسانه ای در دبیرخانه جام رسانه امید ثبت نام کرده و در روزِ برگزاری رویداد، استاندار و تعداد دیگری از مدیران استانی در حضور این تیم های رسانه ای به بیان عملکردها و دستاوردهای خود و سازمانشان پرداخته و یا از مطالبات، مشکلات و ابهامات موجود در جامعه سخن می گویند.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - رسانه - کهگیلویه - شورای هماهنگی
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد برگزاری جام رسانه امید در یاسوج

تشکیل ستاد برگزاری جام رسانه امید در یاسوج