مطالب مرتبط:
خانه گفتگوی انتخابات در دانشگاه تهران برگزار می شود
نقش موثر اساتید معارف دانشگاه ها در افزایش مشارکت در انتخابات
فرماندار: 12 هزار نیروی مردمی انتخابات را در ارومیه برگزار می کنند
صدیقی، امام جمعه موقت تهران: جمهوریت اسلامیت را بیمه می کند/ انتخابات نشان می دهد ملت زنده است/ ملت ما آگاهی یافته اند که سرنوشتشان را باید خود رقم بزنند
امام جمعه تهران: دشمن حتی رفتگان ما را از گور بیرون می آورد/ اگر انگیزه مذهبی ندارید برای امنیت در انتخابات شرکت کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 09:202024-02-17ورزشي

خانه گفتگوی انتخابات در دانشگاه تهران برگزار می شود


خانه گفتگوی انتخابات روز شنبه 28 بهمن ماه با حضور اساتید از طیف های فکری مختلف و چهره های شاخص گروه ها و احزاب سیاسی کشور در تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار می شود.

- خانه گفتگوی انتخابات روز شنبه 28 بهمن ماه با حضور اساتید از طیف های فکری مختلف و چهره های شاخص گروه ها و احزاب سیاسی کشور در تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانه گفتگوی انتخابات پنجمین خانه گفتگو در دانشگاه تهران است که از سال گذشته تاکنون برگزار شده است.

اولین خانه گفتگو در دانشگاه تهران در پاییز سال 1401 همزمان با التهابات در جامعه با حضور اساتید دانشگاه تهران از طیف های فکری مختلف برگزار شد و اساتید با رویکردهای مختلف به بیان دیدگاه های خود در زمینه نحوه مواجهه با شرایط آن روز جامعه پرداختند.

پس از برگزاری اولین خانه گفتگو در دانشگاه تهران، شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه قدیمی معطل مانده در این زمینه را باز زنده سازی نمود و تقویت فضای گفتگو و فعلیت بخشیدن به مصوبه قبلی شورای عالی انقلاب فرهنگی تحت عنوان خانه ملی گفتگوی آزاد تنظیم و تصویب شد.

جریان برگزاری خانه گفتگو در دانشگاه تهران با برگزاری خانه های گفتگو در نشست های جداگانه ای در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و ورزشی ادامه پیدا کرد و اکنون به ایستگاه خانه گفتگوی


برچسب ها: دانشگاه تهران - دانشگاه - برگزار - تهران - گفتگو - انتخابات - خانه
آخرین اخبار سرویس:

خانه گفتگوی انتخابات در دانشگاه تهران برگزار می شود

خانه گفتگوی انتخابات در دانشگاه تهران برگزار می شود