مطالب مرتبط:
آغاز ششمین جلسه مجلس برای بررسی لایحه بودجه 1403
آغاز ششمین جلسه مجلس برای بررسی لایحه بودجه 1403
آغاز ششمین جلسه بررسی بودجه/ اسامی 29 غایب جلسه امروز مجلس
برگزاری جلسه ویژه مجلس ترکیه برای بررسی طرح عضویت سوئد در ناتو
ششمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال آینده آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 13:502024-01-23سياسي

مصوبات مجلس در ششمین جلسه بررسی برنامه بودجه1403


نمایندگان در ششمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه 1403، 26 مصوبه داشتند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، ششمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه 1403، امروز سه شنبه با ریاست محمد باقر قالیباف تشکیل شد.

نمایندگان در ششمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه 1403، 26 مصوبه داشتند که به شرح زیر است: -نمایندگان مردم در مجلس، محلی برای تأمین اعتبار منابع اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از طریق افزایش یک واحد درصدی مالیات بر ارزش افزوده تعیین کردند.

-ماشین آلات و تجهیزات دپو شده در گمرکات در اختیار پروژه های محرومیت زدایی قرار می گیرد.

-نمایندگان مجلس موافقت کردند تا تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین دپو شده در انبارهای املاک تملیکی گمرکات به صورت رایگان برای امر سازندگی و محرومیت زدایی با اولویت مناطق کم برخوردار در اختیار بسیج سازندگی قرار بگیرد.

-نمایندگان مردم در مجلس با هدف صیانت از آبخوان های کشور میزان اخذ عوارض از چاه های کشاورزی را مطابق با شرایط اقتصادی و اقلیمی مناطق مختلف کشور تعیین کردند.


برچسب ها: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - جلسه علنی مجلس - گزارش کمیسیون - کمیسیون تلفیق - نمایندگان - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات مجلس در ششمین جلسه بررسی برنامه بودجه1403

مصوبات مجلس در ششمین جلسه بررسی برنامه بودجه1403