مطالب مرتبط:
«شناسایی تعداد قابل توجهی از جواسیس موساد در 28 کشور جهان»
ببینید | پرواز هواپیماهای شناسایی آمریکا بر فراز بغداد
شناسایی تعداد قابل توجهی از جواسیس موساد در 28 کشور جهان
شناسایی 1150 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی
هرمزگان؛ خطه غیرت و قدرت/جاسوس های موساد در 28 کشور جهان شناسایی شدند /آخرین تنفس های نتانیاهو/پیشخوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 12:252024-02-03سياسي

باید بسترهایی برای شناسایی فساد ایجاد شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه باید بسترهایی برای شناسایی فساد ایجاد شود، گفت: امروز اگر بخواهیم به عدالت نزدیک شویم باید حضور مردم در عرصه های سیاسی بیشتر شود.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه باید بسترهایی برای شناسایی فساد ایجاد شود، گفت: امروز اگر بخواهیم به عدالت نزدیک شویم باید حضور مردم در عرصه های سیاسی بیشتر شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شنبه 14 بهمن در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان همدان، اظهار کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی عدالت بود و در واقع عدالت جان مایه حرکت نهضت اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مردم برای عدالت قیام کردند، ادامه داد: امروز هم اگر بخواهیم به عدالت نزدیک شویم باید حضور مردم در عرصه های سیاسی بیشتر شود.

شعبانی موثقی با تأکید بر اینکه راهی برای تحقق عدالت بدون حضور مردم نیست، ادامه داد: اگر مردم و حضور سیاسی آنها نباشد، عدالت محقق نمی شود و حضرت ولیعصر(عج) بعد از ظهور با عاقل بودن جامعه و تحقق عقلانیت در جامعه عدالت را محقق می کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در عرصه انتخابات، کسانی که برای عدالت می اندیشند یعنی تلاش برای مشارکت بیشتر است، خطاب به رییس کل جدید دادگستری استان همدان گفت: یکی از ابزار ریاست شرح صدر است، به ویژه در د


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - عدالت - حضور مردم - استان همدان - نماینده ولی فقیه - آیت الله حبیب الله شعبانی - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

باید بسترهایی برای شناسایی فساد ایجاد شود

باید بسترهایی برای شناسایی فساد ایجاد شود