مطالب مرتبط:
وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می شود
وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می شود
امام جمعه کرمان: مردم در همه صحنه های حساس انقلاب حضور پررنگی دارند
دشمنان کاهش حضور مردم درانتخابات را هدف قرار داده اند
رییس ستاد انتخابات کشور: مشارکت مردم و حضور در پای صندوق رای تداوم مسیر انقلاب اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 12:502024-02-03سياسي

وحدت و حضور مردم در صحنه،موجب عقب نشینی دشمنان می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: انسجام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در دوره شهید دیالمه و قرارگاه شهید دیالمه فارس که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های این استان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاهیان و دانشجویان از گروه های اثرگذار و مهم جامعه در انتخابات هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات افزود: انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می شود چرا که آنها می خواهند با مشارکت ضعیف مردم در انتخابات، فشار خود را بیشتر کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در واقع ترجمان نقش آفرینی امت در دکترین تئوری امام و امت محسوب می شود و به عنوان ساز و کار برجسته سازی نقش امت در مدیریت جامعه، هم قوام دهنده قسمت جمهوریت و هم زمینه ساز تحقق اسلامیت در جامعه است.

قزل سفلی ادامه داد: در مسیر تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و تحقق تمدن اسلامی، همه باید کمک کنند.


برچسب ها: مشارکت مردم در انتخابات - انتخابات - استانداری فارس - میزان مشارکت - مشارکت مردم - به گزارش خبرگزاری فارس - مردم
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و حضور مردم در صحنه،موجب عقب نشینی دشمنان می شود

وحدت و حضور مردم در صحنه،موجب عقب نشینی دشمنان می شود