مطالب مرتبط:
لزوم ورود جدی دولت در جهت برق رسانی به روستاهای خاش/هزینه کرد یک درصد از بودجه رفع حاشیه نشینی در روستاها باعث افزایش مهاجرت معکوس می شود
استفاده از دیدگاه نخبگان در مسائل برای دولت و وزارتخانه ها مفید است
استفاده از دیدگاه نخبگان در مسائل برای دولت و وزارتخانه ها مفید است
گریم حاشیه ساز جمشید هاشم پور در 80 سالگی+عکس
لباس 100 میلیون تومانی علی دایی حاشیه ساز شد+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 21:452024-02-04سياسي

دولت درگیر مسائل حاشیه ای نمی شود


مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور اعلام کرد: ویژگی مشخص دولت تقوای سیاسی است و درگیر مسائل حاشیه ای نمی شود از این رو آرامش سیاسی بر جامعه حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عبدالله مرادی یکشنبه، 15 بهمن در همایش توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار حوزه های انتخابیه استان همدان، با تأکید بر اینکه جمهوریت و اسلامیت ما با انتخابات و رأی مردم گره خورده است و با مفهوم تعیین حق سرنوشت مواجه هستیم، اظهار کرد: همه ما برای ساختن آینده حق داریم و باید این حق را با رأی دادن محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مسأله تعیین سرنوشت مهمترین نقطه تمرکز دشمنان بوده و سعی می کنند ملت ایران را از حق خود در تعیین سرنوشت محروم کنند، مطرح کرد: هرگز و در هیچ شرایطی برگزاری انتخابات به تعویق نیفتاده و جمهوری اسلامی همواره در این حوزه سربلند بوده است چراکه برگزارکننده خود مردم هستند.

مرادی مردم را مجریان واقعی انتخابات دانست و افزود: همه عوامل به عنوان معتمدان مردمی و به اعتبار مردم انتخاب می شوند و در روز رأی گیری همه متصدیان صندوق از مردم هستند.

  وی با بیان اینکه در استان همدان انتخابات الکترونیک در حوزه ملایر به صورت پایلوت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار محور اصلی فعالیت شعبه هستند و بررسی تمامی مسائل مربوط به محل


برچسب ها: سرنوشت - حوزه های انتخابیه - انتخابات - جمهوریت و اسلامیت - برگزاری انتخابات - سیاسی - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دولت درگیر مسائل حاشیه ای نمی شود

دولت درگیر مسائل حاشیه ای نمی شود