مطالب مرتبط:
فیلم | اجرای سرود «جمهوری اسلامی ایران» در خرم آباد
وزیر خارجه: جمهوری اسلامی ایران جز خیر برای لبنان چیز دیگری نمی خواهد
در دیدار با همتای لبنانی وزیر خارجه: جمهوری اسلامی ایران جز خیر برای لبنان چیز دیگری نمی خواهد
به رغم توطئه ها دشمنان، پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز تحولات جهانی خودنمایی می کند
فجر ملی/ اقدامات و برنامه های بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 13:002024-02-11سياسي

رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان


به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان با حضور مدیر شبکه کودک و رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک در باغ کتاب برگزار شد.

- به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان با حضور مدیر شبکه کودک و رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک در باغ کتاب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم، معاون وزیر و رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تاکید بر رسالت اصلی این سازمان که در خط مقدم تربیت کودکان ایران زمین قرار دارد، گفت: هدف از تولید سرود ملی به شکل پویانمایی، انس و الفت کودکان با سرود ملی کشورمان است.

همتی فر در ادامه افزود: از جمله برنامه های اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پخش این اثر ارزشمند در تمام مراکز و زیرمجموعه های تحت مدیریت این سازمان است.

مدیر شبکه کودک و امید نیز ضمن تقدیر از تولید این اثر، از پرچم و سرود ملی به عنوان نمادهای هویت ساز یاد کرد و گفت: دو مولفه پرچم و سرود از جمله نشانه هایی است که هویت ملی ما را شکل می دهد.

باطنی در ادامه افزود: پخش هر روزه این نمادهای هویت ساز باعث شکل گیری هویت ملی کشورمان در ذهن و روان کودکان ایران زمین می شود.


برچسب ها: تعلیم و تربیت کودک - جمهوری اسلامی ایران - تعلیم و تربیت - تربیت کودک - سازمان تعلیم و تربیت کودک - کودک - سالگرد پیروزی انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان

رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان