مطالب مرتبط:
علت اصلی بالا رفتن قیمت دلار چیست؟
ادراک سنجی و احساس سنجی مردم؛ راهبردهای اصلی تحقق عدالت
علت اصلی بالا رفتن قیمت دلار چیست؟
امام جمعه شیراز: باید نسل فعلی و نسل آینده را بر اساس اینکه «باید از نایب امام زمانت اطاعت کنی تا خود حضرت بیاید» تربیت کنیم/ امانت اصلی این حکومتی است که در این عالم متعلق به علی و اولاد علی قرار گرفت
آموزش عنصر اصلی توسعه و تمایز در بیمه پاسارگاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 11:402024-02-05سياسي

دشمن اصلی، جهل است


کسانی که در زمینه خدمت به مردم نقش دارند، باید به جای اینکه مسیر را به اشتباه تغییر دهند، در راه خدمت به مردم با تمام توان کار کنند.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه کردستان گفت: کسانی که در زمینه خدمت به مردم نقش دارند، باید به جای اینکه مسیر را به اشتباه تغییر دهند، در راه خدمت به مردم با تمام توان کار کنند.

حامد قادرزاده امروز دوشنبه (16 بهمن ماه) در مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز باید با تلاش بیشتری در مسیرشناسی برای خدمت به مردم گام برداشته شود.

دشمن اصلی، جهل است و جهل بی توجهی به نیت فرد است و می تواند ما را از مسیر اصلی دور کند، در حالی که امامین انقلاب همواره بر عدالت و خدمت به مردم تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر اجرای عدالت و سعادت تأکید دارد، بیان کرد: رسیدن به این مهم زمان بر است و رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت در بحث برنامه ریزی، به زمان و شرایط حاکم بر جامعه بستگی دارد.

او با بیان اینکه برخی ها در مقابل اهداف ما سنگ اندازی می کنند و دشمنان درپی تغییر مسیر اصلی خدمت به مردم هستند، افزود: نابسامانی ها و نقص های موجود را که به دلیل ناکارآمد بودن مسئولان وجود دارد، نباید به پای اسلام نوشت.


برچسب ها: خدمت به مردم - خدمت - مردم - سالگرد پیروزی انقلاب - رییس دانشگاه کردستان - پیروزی انقلاب اسلامی - مسیر
آخرین اخبار سرویس:

دشمن اصلی، جهل است

دشمن اصلی، جهل است