مطالب مرتبط:
محمدعلی ایازی: مردم رغبتی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ندارند؛ معتقدند اگر شرکت کنند، نظام این حضور را مصادره به مطلوب می کند / حتی کشور هایی که به رای مردم اعتقاد ندارند انتخابات صوری برگزار می کنند
حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات باعث پیشرفت و تشکیل مجلس قوی می شود/ مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند
حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه ای برای حضور در انتخابات است
روستاییان و عشایر قصرشیرین برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اعلام آمادگی کردند
مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات موجب ناامیدی دشمنان انقلاب می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-11سياسي

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدم اول برای انتخابات است


دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گفت: قطعاً حضور باشکوه مردم در هر قشر و صنفی در این راهپیمایی قدم اول برای حضور باشکوه و گسترده تر در انتخابات 11 اسفندماه سال جاری است.

- ایسنا/فارس دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گفت: قطعاً حضور باشکوه مردم در هر قشر و صنفی در این راهپیمایی قدم اول برای حضور باشکوه و گسترده تر در انتخابات 11 اسفندماه سال جاری است.

سیدمجتبی علوی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به صورت همزمان در 150 نقطه استان فارس دقایقی پیش آغاز شده است، گفت: این راهپیمایی در شیراز از چهار راه 15 خرداد آغاز شد.

وی افزود: اکنون تمام دنیا به مراسم 22 بهمن ایرانیان چشم دوخته اند تا ببینند با توجه به تبلیغات منفی و کذبی که رسانه های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می دهند، حضور ملت ایران در جشن انقلاب اسلامی چگونه است.

علوی حضور مردم را در این راهپیمایی خوب و مناسب توصیف و تأکید کرد: قطعاً حضور باشکوه و گسترده مردم در هر قشر و صنفی در این راهپیمایی قدم اول برای حضور باشکوه و گسترده تر در انتخابات 11 اسفندماه سال جاری است.


برچسب ها: راهپیمایی 22 بهمن - راهپیمایی - حضور باشکوه - 22 بهمن - حضور باشکوه مردم - انقلاب اسلامی - باشکوه
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدم اول برای انتخابات است

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدم اول برای انتخابات است