مطالب مرتبط:
توقیف کامیونی که برق شهر نایین را قطع کرد
یک کامیون برق شهر نایین را قطع کرد
یک کامیون برق نایین را قطع کرد
یک کامیون برق شهر نایین را قطع کرد
استخدام تکنسین مکانیک و تکنسین برق در شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 16:502024-01-24اجتماعي

کامیونی که برق نایین اصفهان را قطع کرد


حضور وسیله نقلیه بوژی با بار فوق سنگین در معابر شهری باعث ایجاد صدمه و آسیب به زیرساخت های شهری و همچین قطع شدن برق قسمتی از شهر نایین در ساعات اولیه صبح شده بود.

-  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نایین اصفهان اظهار کرد: با ورود غیرمجاز یک دستگاه کامیون کشنده با محموله فوق سنگین به محدوده شهری شهر نایین در محدوده بلوار جانبازان _ رجایی، این کامیون توسط پلیس متوقف شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ سرگرد ابراهیم نرگسیان ادامه داد: با ورود غیرمجاز خودرو فوق در ساعات اولیه وقت اداری به محدوده شهری و نقض حقوق شهروندی توسط راننده وسیله نقلیه و ایجاد فضای پرخطر برای عبور سایر وسایل نقلیه، بلافاصله واحد گشت پلیس راهور جهت تسهیل عبور و مرور در محل حاضر و پس از هدایت وسیله نقلیه به خارج از شهر در محدوده بلوار شهید فاطمی متوقف شد.

  نرگسیان افزود: حضور وسیله نقلیه بوژی با بار فوق سنگین در معابر شهری باعث ایجاد صدمه و آسیب به زیرساخت های شهری و همچین قطع شدن برق قسمتی از شهر نایین در ساعات اولیه صبح شده بود.

  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نایین تاکید کرد: اولویت بسیار مهم در حوزه حمل و نقل برای پلیس، سلامت کاربران راه است که حضور وسیله نقلیه سنگین در زمان جابه جایی دانش آموزان با سرویس مدارس منجر به نقض حقوق شهروندی و به خطر انداخت


برچسب ها: وسیله نقلیه - پلیس راهنمایی و رانندگی - محدوده شهری - نایین - شهری - معابر شهری - کامیون
آخرین اخبار سرویس:

کامیونی که برق نایین اصفهان را قطع کرد

کامیونی که برق نایین اصفهان را قطع کرد