مطالب مرتبط:
مراقب پیامک های جعلی کلاهبرداران باشید
با این نشانه ها مراقب کم حافظه شدن خود باشید
کاهش جرایم سایبری از طریق تلفن همراه
منتظر دریافت این یارانه ویژه باشید +جزییات
پدران شهدا در منطقه 15 به نام فرزندان خود نهال غرس کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 08:252024-01-30فناوري

مراقب فرزندان خود در فضای سایبری باشید


رییس پلیس فتا استان هرمزگان با بیان این استفاده زیاد از فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان بسیار آسیب زا می باشد، به عموم خانواده ها و والدین توصیه کرد در هنگام استفاده فرزند آنها از فضای مجازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمنی رییس پلیس فتا هرمزگان امروز اظهار داشت: در سال های اخیر، خصوصا بعد از شروع بیماری کرونا دسترسی به فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان راحت تر شده است و در کنار تمام مزایایی که تکنولوژی و اینترنت به وجود می آورد یک سری نگرانی ها و مشکلاتی نیز برای خانواده ها می تواند به همراه داشته باشد.

وی افزود: والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند و براین اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: والدین باید مراقب رفتار آنلاین فرزندان خود بوده و با نظارت دقیق و کنترل شده و همچنین از ابزارهای کنترلی و نظارتی بر فعالیت آنها درفضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

رییس پلیس فتا استان هرمزگان در خصوص استفاده فرزندان از بازی های آنلاین نیز گفت: خانواده ها باید به این نکته توجه کنند که برخی از بازی های آنلاین نیازمند تعامل و چت با سایر بازیکنان می باشند، لذا آنها نباید اطلاعات شخصی خودرا 


برچسب ها: فضای مجازی - کودکان و نوجوانان - رییس پلیس فتا - به گزارش خبرگزاری فارس - مجازی - خانواده ها - والدین
آخرین اخبار سرویس:

مراقب فرزندان خود در فضای سایبری باشید

مراقب فرزندان خود در فضای سایبری باشید