مطالب مرتبط:
آلن دلون تحت حمایت قانونی قرار گرفت
آلن دلون ستاره نمادین سینمای فرانسه تحت حمایت قانونی قرار گرفت / به دلیل نزاع خانوادگی فرزندانش
آلن دلون تحت حمایت قانونی قرار گرفت
موفقیت های پی در پی فضایی مرهون حمایت های مردم است
کاهش حمایت از نتانیاهو در نظرسنجی رسانه صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 15:252024-01-31سياسي

آلن دلون تحت حمایت قانونی قرار گرفت


«آلن دلون» 88 ساله در بحبوحه نگرانی ها در مورد سلامتی و اختلاف فرزندانش بر سر شرایط پزشکی و زندگی اش، تحت حمایت قانونی قرار گرفته است.

- ی پلاس ، رسانه های فرانسوی گزارش دادند که یک قاضی حکم حمایت قانونی از آلن دلون را تصویب کرده و اگرچه این حمایت قانونی تأثیری بر زندگی روزمره این چهره کهنه کار نخواهد داشت، اما او را از فروش دارایی ها باز می دارد و نماینده و شخص ثالثی به وی در انتخاب درمان پزشکی و پزشکان کمک می کند.

ایسنا نوشت؛ حکم حمایت حقوقی در بحبوحه نزاع خانوادگی بین آنتونی، آنوشکا و آلن فابین سه فرزند آلن دلون بر سر نظرات مخالفشان در مورد سلامتی و آینده پدرشان صادر شده است.

آنتونی ژانویه سال گذشته پس از مصاحبه با یک روزنامه فرانسوی نسبت به سلامت پدرش ابراز نگرانی کرد و گفت که سال 2023 آخرین کریسمس او خواهد بود و خطرات عمده ای او را تهدید می کند.

آنتونی دلون خواهر کوچکترش انوشکا را متهم کرده که در مورد یک سری آزمایشات شناختی که توسط پدرشان در سوییس از سال 2019 تا 2022 انجام شده، اطلاعاتی به آنها نداده است.

کریستوف آیلا وکیل دلون نیز چند روز پس از انتشار این مصاحبه فاش کرد که آنتونی به طور ناگهانی درمان های پزشکی متعارفی را که کلینیک سوییس برای پدرش در نظر گرفته بود، کنار گذاشته و تصمیم گرفته بیماری پدرش را با آب میوه و سبزیجا


برچسب ها: آلن دلون - حمایت - قانونی - آنتونی - سلامت - فرانسوی - نزاع خانوادگی
آخرین اخبار سرویس:

آلن دلون تحت حمایت قانونی قرار گرفت

آلن دلون تحت حمایت قانونی قرار گرفت